Forbedringer til fodboldbegivenheden!

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
SoccerLogo_resize.png

Kære fodboldfans!

Baseret på jeres feedback har vil lavet nogle tilpasninger til den igangværende fodboldbegivenhed 2019. De er trådt i kraft i dag.

Alterhaven
Da bygninger blev vurderet som for svage, sammenlignet med andre begivenhedsbygninger, har vi forbedret værdierne på nogle af niveauerne:
  • Alterhaven - niv. 4: Vi har tilføjet et Forge Point. Den producerer nu mønt som grundhøst og forsyninger og 1 Forge Point når motiveret.
  • Alter til Athene: Vi har forøget antallet af Forge Point fra 2 til 3 Forge Points.
  • Altar til Demeter: Vi har forøget mønt og forsyningsboost fra 5% til 10%.
  • Altar til Hera: Vi har forøget antallet af varer fra 7 til 12 tilfældige varer fra jeres tidsalder.
Fodboldligaerne
For at gøre ligaerne mere attraktive har vi også justeret præmierne i de enkelte ligaer. Denne ændring vil ikke blive aktiveret for den første liga runde.
  • Amatør Ligaen: Vi har udskiftet opgraderingssættet med det guddommelige udvalgssæt
    • Det betyder at I vil få:
      • 10 Forge Points, 1 guddommelige udvalgssæt
  • Bronze Ligaen: Vi har udskiftet opgraderingssættet med et Alterhave opgraderingssæt.
    • Det betyder at I vil få:
      • 20 Forge Points, 1 guddommelige udvalgssæt, 1 Alterhave opgraderingssæt
  • Sølv Ligaen: Vi har udskiftet et opgraderingssæt med et ekstra Alterhave opgraderingssæt
  • Det betyder at I vil få:
    • 50 Forge Points, 1 guddommelige udvalgssæt, 2 Alterhave opgraderingssæt
  • Guld Ligaen: Vi har udskiftet opgraderingssættet med et renovationssæt.
    • Det betyder at I vil få:
      • 100 Forge Points, renovationssæt, 1 guddommelige udvalgssæt, 2 Alterhave opgraderingssæt og et trofæ eller et portræt
Som altid sætter vi stor pris på jeres feedback så glem ikke at kommenterer her!

Jeres,
Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:
Jeg var i bronze ligaen, men nu er jeg på nul. Hvad sker der lige for jer ? - Hvor er mine belønninger for at have nået bronze indenfor den tid der var ? - Alt det her pokalhalløj har lige mistet al tiltrækning for mig, hvis I bare sletter hvad jeg har opnået og brugt tid og diamanter på at opnå.
Det er klart en OMMER!
 

Hyne68

Aktivt medlem
Jeg var i bronze ligaen, men nu er jeg på nul. Hvad sker der lige for jer ? - Hvor er mine belønninger for at have nået bronze indenfor den tid der var ? - Alt det her pokalhalløj har lige mistet al tiltrækning for mig, hvis I bare sletter hvad jeg har opnået og brugt tid og diamanter på at opnå.
Det er klart en OMMER!

Alle er gået på 0. Hvis du tager dig tid til at læse annonceringen, vil du se, at eventet er delt op i 4 "afsnit", hvor der efter hvert "afsnit" gøres status, belønninger udbetales, og der startes fra scratch igen - for alle.
 
Top