Forbedringer til spillet.

Jimse

Aktivt medlem
I marts blev skrevet ud, at "I juni (til version 1.209) planlægger vi at lave en opgraderingspakke der indeholder ønsker til ændringer og forbedringer indsamlet blandt de forskellige landes spillerfællesskaber"

Der blev indsendt en række forslag, men meget få blev gennemført. Jeg har samlet lidt op på forslagene og at se om der kan sættes lidt skub på dem.

Slyngler får deres egen fane under hærstyring
Lageret åbner på samme side, som man forlod det.
Forbedret mulighed for at købe FP for mønt, og et højere max end det nuværende 10
Flere klanstyrkeniveauer, udover de nuværende 100
Flere niveauer til Ærestatuen, ud over de nuværende 8
En kolonne mere under ranglisten med Klanernes niveau point indtjening
Kan vi få en tæller som angiver 1., 2., og 3. pladser i Klanslagmarken på linje med dem vi har i Klan ekspeditionen
At kunne ændre en eventbygning fra en type eventbygning på højeste niveau til en anden, evt ved at nedgraderer denne, og så opgraderer den igen.
Et level 5 på Klanekspeditionen
Fjern nabolagschat da dette er fuldstændig overflødigt og ikke tages i brug i noget omfang jeg er bekendt med. Dermed ikke sagt jeg ikke har et alternativ. Brug så denne fane til personlige samtaler altså hviske samtaler eller lign og dermed udnytte chatten som er mere interaktiv og hurtig end beskedcenteret.
Sidst men ikke mindst en bedre fordeling af klaner i KlanSlagMarkerne, der er mange forskellige forslag, som ikke vil tilfredsstille alle, men et eller andet bør der gøres.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Godt samlet Jimse.
Jeg er især fan af en kolonne under ranglisten med niveau point indtjening som kunne være mega fed og måske sparke liv i noget mere konkurrence i mellem klanerne.
 

Jimse

Aktivt medlem
Sidste forår fik mulighed for at komme med forslag til forbedringer af spillet. Jeg samlede nogle af disse i september.

Vi har fået en tæller som angiver 1., 2., og 3. pladser i Klanslagmarken på linje med dem vi har i Klan ekspeditionen

men intet af det øvrige, ligesom der ikke er svaret på forslagene, udover de er sendt videre
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
I marts blev skrevet ud, at "I juni (til version 1.209) planlægger vi at lave en opgraderingspakke der indeholder ønsker til ændringer og forbedringer indsamlet blandt de forskellige landes spillerfællesskaber"

Der blev indsendt en række forslag, men meget få blev gennemført. Jeg har samlet lidt op på forslagene og at se om der kan sættes lidt skub på dem.

Slyngler får deres egen fane under hærstyring
- Stadig aktiv ønske men krævede for meget tid i forhold til den tid der var til rådighed. Der er dog kommet en valgmulighed: uden tidsalder hvor slynglerne ligger for sig selv sammen med fanebærer og trommeslagere

Lageret åbner på samme side, som man forlod det.
Søge parametre bliver nu gemt så hvis man har fremsøgt et kit vil det også være det som fremvises når man går ind igen

Forbedret mulighed for at købe FP for mønt, og et højere max end det nuværende 10
Stadig et aktivt ønske

Flere klanstyrkeniveauer, udover de nuværende 100
Stadig et aktivt ønske

Flere niveauer til Ærestatuen, ud over de nuværende 8
Nyt kort og ny bygning i stedet

En kolonne mere under ranglisten med Klanernes niveau point indtjening
Stadig et aktivt ønske

Kan vi få en tæller som angiver 1., 2., og 3. pladser i Klanslagmarken på linje med dem vi har i Klan ekspeditionen
Implementeret

At kunne ændre en eventbygning fra en type eventbygning på højeste niveau til en anden, evt ved at nedgraderer denne, og så opgraderer den igen.
Afvist pt

Et level 5 på Klanekspeditionen
Under overvejelse

Fjern nabolagschat da dette er fuldstændig overflødigt og ikke tages i brug i noget omfang jeg er bekendt med. Dermed ikke sagt jeg ikke har et alternativ. Brug så denne fane til personlige samtaler altså hviske samtaler eller lign og dermed udnytte chatten som er mere interaktiv og hurtig end beskedcenteret.

Sidst men ikke mindst en bedre fordeling af klaner i KlanSlagMarkerne, der er mange forskellige forslag, som ikke vil tilfredsstille alle, men et eller andet bør der gøres.
Under analyse
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Fjern nabolagschat da dette er fuldstændig overflødigt og ikke tages i brug i noget omfang jeg er bekendt med. Dermed ikke sagt jeg ikke har et alternativ. Brug så denne fane til personlige samtaler altså hviske samtaler eller lign og dermed udnytte chatten som er mere interaktiv og hurtig end beskedcenteret.
Jeg ønsker mig at det bliver ændret til KS chat for det kort man er på, må så være blank for de klaner der ikke deltager i KS.
Ja der er en risiko for en hård tone men jeg tror også der er mulighed for hygge og god sportsånd. Det er trods alt alle klanerne på et given kort der kan se beskederne med mindre man hvisker (personlig besked)
 
Top