Forbedringsforslag af KÆMPE betydning for samtlige spillere!

DeletedUser1946

Guest
Jeg har holdt vejret ved hver opgradering og tænkt, nu MÅ den komme, men nej :(

Hvorfor kommer der ikke en City Editor, ala den man kender fra Clash og Clans? Det er stort set umuligt at flytte en vej, eller en bygning som det er i dag.
For dem som ikke har prøvet COC, så handler det om at man kan gå ind i en editor, få et tomt lærred (så at sige),smide alle veje og bygninger op i en kasse og så ellers eksperimentere med forskellige by layouts.

Jeg nægter at tro på at det ikke har været diskutteret før, men jeg har både brugt søgefunktionen og scannet flere forums igennem, uden at finde en editor omtalt tidligere.

Glæder mig til at høre fra en på teamet og til at få en masse medhold fra andre medspillere, som finder det problematisk.

Peace
Lord Gejl VI:cool:
 

DeletedUser1946

Guest
Tak Skivel, det er da en start, men ikke lige det jeg var ude efter.

Det afgørende er at det foregår inde i spillet, med dine bygninger, veje og område. Når du er tilfreds med resultatet, bliver det automatisk lavet om i spillet. Det er virkelig et fantastisk værktøj som burde være selvskrevet i denne type af spil.
 

DeletedUser

Guest
Kære FoE

Det er et kæmpe irritationsmoment at der ikke eksisterer en city editor, det vil løfte spillet underholdningsværdi at man kan bygge sin by på utallige måder uden hele tiden at skulle sælge eller rykke rundt på bygninger, veje osv.. for at skabe plads til nye bygninger.

Håber I vil se på dette som et rigtig godt forbedringsforslag som alle kan få glæde af.

Hilsen
Auraz
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det har været foreslået flere gange før og er sendt videre i systemet og jeg skal gerne gøre det igen
Når det er sagt så er udfordringen ved at kunne maksimere sin by jo en del af spillet
 

DeletedUser2065

Guest
Med alle de irritationsmomenter det medfører i det nuværende system.
Det vil være 1 stor hjælp at kunne designe sin by om ved at starte helt forfra med at placere bygningerne. Som det er nu er man jo næsten nød til at sælge flere bygning og flytte alt for meget rundt før det lykkes at lave noget der passer.

Der er helt bestemt flere spillere som efterspørger sådan 1 mulighed i spillet, men som er for dovne til at oprette sig som bruger her på forum.
 

DeletedUser355

Guest
Tja, det er da lykkedes mig og adskillige andre gennem årene at få byttet om på sin by ifm man kommer til ny tid etc uden de store kvaler. Det kræver lidt nørklen, tid og ressourser men det er vel ok? Vi skal vel ikke have alt foræret? Jeg tror dem der efterspørger den mulighed måske skulle finde et andet spil der ikke kræver så stor tålmodighed som foe? Sjovt nok kommer kommentarerne også fra nye spillere hver gang.
 

DeletedUser623

Guest
Lyder som et oplæg til en ny SB, Intelligent Lager hvor man kan pakke sine bygninger ned i mens man vil bygge, selvfølgelig med begrænset plads som øges efterhånden som den går op i level...
 

DeletedUser2065

Guest
Det kunne da være 1 løsning. Så er det bare lige, hvor skal den sættes ind? Hvis der bygges videre på det nuværende system så går der længe inden den kommer i brug hos nogen af os.
Eller det kunne være 1 af disse begivenhedsbygninger man kan vinde. 1 lagerbygning hvor man måske får plads til at have 3 - 5 bygninger opmagasineret alt afhængig af tidsalderen den er fra. Så kunne man starte med dem i kolonitiden og frem til nutiden, således at de kan renoveres for at øge pladsen.
Så kan man indføre 1 automatisk, og/eller intelligent, derfra. Som 1 ny bygning man skal ud og vinde i 1 begivenhed.

Kunne det tænkes at man måske skal pille ved hele lageret således at man også skal bruge plads til sine byggeplaner m.m.? I så fald skal man tage stilling til hvad man vil gemme og hvad der kan undværes. Dertil kunne knyttes noget lagerplads fra Rådhuset som stiger i takt med at man kommer op i tidsaldrene.

Det er ikke godt at være aktiv her når man er træt. Sikke da 1 masse volapuk man kan få skrevet.
 

DeletedUser1946

Guest
Tja, det er da lykkedes mig og adskillige andre gennem årene at få byttet om på sin by ifm man kommer til ny tid etc uden de store kvaler. Det kræver lidt nørklen, tid og ressourser men det er vel ok? Vi skal vel ikke have alt foræret? Jeg tror dem der efterspørger den mulighed måske skulle finde et andet spil der ikke kræver så stor tålmodighed som foe? Sjovt nok kommer kommentarerne også fra nye spillere hver gang.

Hmm, ny spiller ville jeg nu ikke kalde mig, har spillet med siden 14.
Jeg håber stadig hver gang der kommer en opdatering, at udviklerne har tilføjet en City editor. Der går halve år imellem jeg bygger om, fordi man netop er nødsaget til at sælge en hulens bunke bygninger for at få plads til at strukturere og omplacere. Jeg ville se det som et kæmpe løft til spilleglæden, hvis vi fik lov til at suboptimere vores by løbende, ved hjælp af en City editor.
Så please, send ønsket videre i systemet, endnu en gang.
Mvh LG
 

Hyne68

Aktivt medlem
Hmm, ny spiller ville jeg nu ikke kalde mig, har spillet med siden 14.
Jeg håber stadig hver gang der kommer en opdatering, at udviklerne har tilføjet en City editor. Der går halve år imellem jeg bygger om, fordi man netop er nødsaget til at sælge en hulens bunke bygninger for at få plads til at strukturere og omplacere. Jeg ville se det som et kæmpe løft til spilleglæden, hvis vi fik lov til at suboptimere vores by løbende, ved hjælp af en City editor.
Så please, send ønsket videre i systemet, endnu en gang.
Mvh LG

Der findes en mulighed.
Den er dog ikke drevet eller opfundet af InnoGames, men er ganske nem at bruge, når man lige får den under huden. Man skal dog naturligvis selv forestå ombygningen, når først man har designet det by-layout, man ønsker at omsætte til spillet.
 

FrankieDK

Nyt medlem
LG, den er i test på Beta, men tror der er en bid vej endnu... Men det er på vej... og har været det knap et par måneder, så vidt jeg lige husker. Hvis du vil have indflydelse, så skulle du melde dig til på beta og prøve det af, og indrapportere fejl og mangler.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har holdt vejret ved hver opgradering og tænkt, nu MÅ den komme, men nej :(

Hvorfor kommer der ikke en City Editor, ala den man kender fra Clash og Clans? Det er stort set umuligt at flytte en vej, eller en bygning som det er i dag.
For dem som ikke har prøvet COC, så handler det om at man kan gå ind i en editor, få et tomt lærred (så at sige),smide alle veje og bygninger op i en kasse og så ellers eksperimentere med forskellige by layouts.

Jeg nægter at tro på at det ikke har været diskutteret før, men jeg har både brugt søgefunktionen og scannet flere forums igennem, uden at finde en editor omtalt tidligere.

Glæder mig til at høre fra en på teamet og til at få en masse medhold fra andre medspillere, som finder det problematisk.

Peace
Lord Gejl VI:cool:

Hejsa Lord Gejl VI

På beta testes for tiden et reconstruktion feature, der måske når den når de danske servere vil falde i god jord hos dig og mange andre spillere, der efterlyser et værktøj til nemmere at lægge byen om .
så hav tålmodighed. håber det er noget der kan bruges når den kommer her.

Mvh.
Fugazi.
 
Top