Forgepoint i storslåede bygninger tabt

DeletedUser

Guest
I mit nabolag ser det ud som om at en spiller har valgt at stoppe og han har afkoblet hele sin by fra sit rådhus. Når en storslået bygning ikke er forbundet med vej, ser det ud som om den går helt i stå og man har ikke længere adgang til den. Det betyder at alle investerede forgepoint er låste og man kan ikke poste flere forgepoint i dem. Pågældende spiller i mit nabolag har pt. 500+ forgepoint investeret i hans storslåede bygninger. Jeg har ikke nogle forgepoint i klemme hos ham, men jeg kan levende forestille mig at alle de spillere der har forgepoint investeret i hans bygninger må være temmelig irriterede over denne situation.

Man burde overveje at gøre det muligt at fortsætte med at investerer forgepoint i en sb selvom den er afkoblet, om ikke andet så indtil igangværende niveau er afsluttet.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ikke diktere om folk må stoppe eller ej, og hvad de skal gøre med deres by, så længe de ikke bryder reglerne. Det er ærgeligt for spillerne der har investeret deres forge point i bygningen, men det er risikoen man må tage.
 

DeletedUser

Guest
Jeg siger heller ikke at "nogle" skal dikterer om de skal stoppe, men jeg kan ikke se noget forkert i at man lader forgepoint konkurrencerne fortsætte selvom bygningen er afkoblet.
 

DeletedUser

Guest
Ja det er jo ikke fordi man skal have alle de FP tilbage man har investeret i den pågældende bygning - man vil bare gerne nå frem til den belønning man har været ved at kæmpe for, da SB-ejeren valgte at stoppe. Er helt enig i at det bare behøver at være det pågældende level ud.
 

Thomas.M

Medlem
Andre spiludbyder 1 mdr så er det ud... for inaktivitet.. der er så mange ikke aktive spillere at man hele tiden skal holde øje om de er aktive..
fandme unødvendig...
 
Senest redigeret:
Top