Forskellige point ved naboer/klanmedlemmer

DeletedUser

Guest
Jeg ved ikke om det er en bug og derfor har skrevet i forkerte tråd, så vil jeg straks undskylde.

Er der nogen der ved hvorfor man har forskellige point, efter hvor man kigger? naboer/(klanmedlemmer)
 

Daenerys

Medlem
det kan have noget at gøre med opdatering, hvis din nabo og klanfælle er aktiv, så kan det blot være en opdatering (ligesom dine point kan være forskellige alt efter om du kikker i nabolag eller den store rangliste).

prøv at genindlæs spillet og se om forskellen så ikke er forsvundet.
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
det kan have noget at gøre med opdatering, hvis din nabo og klanfælle er aktiv, så kan det blot være en opdatering (ligesom dine point kan være forskellige alt efter om du kikker i nabolag eller den store rangliste).

prøv at genindlæs spillet og se om forskellen så ikke er forsvundet.
Det kan du have ret i. Jeg troede bare at spillet hentede oplysningen fra samme database.
 

Daenerys

Medlem
det gør spillet også, men hvis du har haft din nabolagsfane åben længe, er den jo ikke opdateret - mens oplysningerne i klan-fanen bliver hentet fra serveren når du går ind på den og derfor vil de oplysninger være nyere. (det samme vil du opleve med sammenligning af dine egne point i henholdsvis nabolag og globale rang).
 
Top