Forslag til ændring i Klanslagmarker

Ugle

Nyt medlem
Det kan være pænt kedeligt at spille Klanslagmarker, når man er kommet i en runde med 2 overlegne klaner, der lukker alle andre ude af kortet og bare bytter sektorer med hinanden.
Derfor foreslår jeg at der bliver indført, at når alle sektorer er erobret på kortet, så får de klaner der har 5 sektorer eller mindre, tildelt et faldskærmsangreb så klanen kan angribe en vilkårlig sektor der ikke er låst på kortet. Når klanen igen er på 5 sektorer eller mindre får den igen et faldskærmsangreb.
Dette skal ske for at undgå at der sidder 4-6 klaner der ikke kan få nogle kampe i en hel Klanslagmark.
Med venlig hilsen
Ugle
 

Jimse

Aktivt medlem
Jeg er af den opfattelse, at der skal være færre klaner diamantligaen, og også platin og guld. Her på forum har der tidligere været en længere debat om KSM, uden det dog har affødt nogle større ændringer
 

Bitte.

Medlem
Det kan være pænt kedeligt at spille Klanslagmarker, når man er kommet i en runde med 2 overlegne klaner, der lukker alle andre ude af kortet og bare bytter sektorer med hinanden.
Derfor foreslår jeg at der bliver indført, at når alle sektorer er erobret på kortet, så får de klaner der har 5 sektorer eller mindre, tildelt et faldskærmsangreb så klanen kan angribe en vilkårlig sektor der ikke er låst på kortet. Når klanen igen er på 5 sektorer eller mindre får den igen et faldskærmsangreb.
Dette skal ske for at undgå at der sidder 4-6 klaner der ikke kan få nogle kampe i en hel Klanslagmark.
Med venlig hilsen
Ugle
Kan kun give dig ret, og nåde trøste de klanen som skulle forvilde sig ind og ødelægge deres bytte aftaler, det jo de store der har mest at skyde med så de kan hurtigt tage hele kortet, ikke engang de små sektore ude i kanten vil de levne til de andre klaner..


Jeg er af den opfattelse, at der skal være færre klaner diamantligaen, og også platin og guld. Her på forum har der tidligere været en længere debat om KSM, uden det dog har affødt nogle større ændringer
Kan kun give dig ret, der har været meget oppe og vende men stadig køre det på samme måde.
Vi ser flere og flere af de "store gamle" spillere som stopper eller køre træt, og jeg forstår det godt
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Mon ikke at der kan ligge flere scenarier i det end kun at sætte det i boks som byt. Måske 2 store klaner kæmper mod hinanden uden at bytte og så kan de mindre bare ikke følge med. Det er lidt nemt bare at sætte et syn op i negativ tilstand fremfor at skrive hvad problemerne egentlig er.
 

Bitte.

Medlem
Mon ikke at der kan ligge flere scenarier i det end kun at sætte det i boks som byt. Måske 2 store klaner kæmper mod hinanden uden at bytte og så kan de mindre bare ikke følge med. Det er lidt nemt bare at sætte et syn op i negativ tilstand fremfor at skrive hvad problemerne egentlig er.
Det er faktisk ret nemt at se når to klaner har aftale om byt, det er også nemt at se når en klan bliver lukket ned ved at to klaner skiftes til at tage sektore op af hoved kvarteret fordi man netop er kommet for langt frem så man ødelægger an
Det er faktisk ret nemt at se når to klaner har aftale om byt, det er også nemt at se når en klan bliver lukket ned ved at to klaner skiftes til at tage sektore op af hoved kvarteret fordi man netop er kommet for langt frem så man ødelægger andres aftaler..
Selvfølgelig kan de mindre klaner ikke følge med, men er man bare lidt interesseret i alle deltager så kunne de store jo give lidt plads, f.eks i den yderste ring men nej, det er der meget få der gør.
 
Top