Forsvundne diamanter og support nede!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser

Guest
Hvad er det her for noget??? - man kan ikke komme i kontakt med support. Siden er simpelthen nede.

Og så er det svært at melde forsvundne diamanter til nogen som helst. Godt nok har jeg kun mistet 29 diamanter - men de er væk på alle 3 danske servere og det er altså ikke i orden!:mad:
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Loginproblemer og andet

Vi har i øjeblikket en del problemer med spillet, og det er alle markeder der døjer med det lige nu, så jeg vil gerne bede om jeres tålmodighed imens det bliver undersøgt og løst. Jeg kan desværre ikke sige hvor længe der går.

Problemerne omhandler problemer med at logge ind, ingen kontakt til support og usynlige diamanter. Jeg vil dog godt lige gøre det helt klart, at i ikke har mistet jeres diamanter. De er bare ikke synlige.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser566

Guest
diamanter ...??

Er der en i forum der kan fortælle mig hvor mine diamanter er blevet af :mad: ??? borte har taget dem...:eek: el. der har været en :ninja: tyv forbi...!!! :( for væk er de.. :confused: Mvh lord louie..
 

DeletedUser

Guest
Det er kommet mig for øre, at de skal udskifte en switch, så vi kan risikere endnu en nedetid imellem kl. 20.00 og 20.40.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top