Forsyning & Mønt Boost

DeletedUser1700

Guest
Hvordan kan det være at ved høst fra alle bygninger.
at mønt boost ikke giver de samme % som den skal.
ved høst skulle den ifølge mit rådhus give 218 %
+ en mønt boost på 100% som virker i 8 timer
Give ialt 318%

Nogle giver den 0% andre 100% og kigger man på hvad den skal give ved at klikke på den
Pågældende bygning viser den hvad den skulle give i mønt og forsyning, og med
forsynings på 203% + 100% boost i 8 timer = 303%
Tæller den rigtigt % på forsyninger. Men ikke på mønt

her tæller jeg ikke SB og rådhus med selv om wiki siger det gælder i alle bygninger.

Det står ingen steder om hvordan div boost’er kun at det gælder alle bygninger

Mvh. Smeden78

Ps. Mine fotos er for store så jeg tager nye i morgen som fylder mindre
 

DeletedUser1700

Guest
11B45283-245E-472B-A11E-C6E6818DC034.jpegOg her giver den kun 100%7ABAFAC9-95A6-4308-9941-BC9337F808E7.jpeg610BF38C-3A79-4C3F-ADC4-C68C497290CA.jpegser
Der er da noget galt den har kun givet 100% fordi den var motiveret
Og de 318% er ingen steder at se
 

Lizif

Aktivt medlem
Hvordan kan det være at ved høst fra alle bygninger.
at mønt boost ikke giver de samme % som den skal.
ved høst skulle den ifølge mit rådhus give 218 %
+ en mønt boost på 100% som virker i 8 timer
Give ialt 318%

Jeg kan godt forstå din forviring :) men du får din bonus
Nogle bygninger viser hvad du får inkl bonus andre uden, og nogle bygninger viser hvad du får med bonus og uden motivering, og der kan nok være andre ting der også spiller ind som f.eks hvis en bygning skal have motivering for at give en af gevinsterne.

Dit udkigstårn viser hvad du får inkl din bonus, så her får du det der står.
Dit kundskabens alter giver 10.050 mønter i MD uden bonus så her vises det du får med din bonus og uden motivering (10.050 + 318% = 42.009) når du høster får du så 84.018 fordi motiverings bonusen ikke blev vist.
Andre bygninger viser hvad de giver som base uden bonus og uden motivering, så det er noget af en blandet landhandel hvad der bliver vist og ikke vist.
 

DeletedUser1700

Guest
Ok det er meget forvirrende at der er så mange måder de viser det på. Når jeg høster Igen prøver jeg uden boost fra fyrtårnet og Marcus kirken og kroen

for at se om der er hovede og hale i det.
 

DeletedUser1700

Guest
Det er bare det at det står ingen steder.
skal lige sige jeg spiller fra mobil
 

Lizif

Aktivt medlem
Der ingen grund til at spilde din bonus fra Markus og Fyrtårnet, du kan bare regne ud hvad du bør få ved hjælp af wiki siden, og så bliver du nok også mere sikker på at du får det du skal have.
 

DeletedUser1700

Guest
Har regnet som en gal og ja du
Jeg kan godt forstå din forviring :) men du får din bonus
Nogle bygninger viser hvad du får inkl bonus andre uden, og nogle bygninger viser hvad du får med bonus og uden motivering, og der kan nok være andre ting der også spiller ind som f.eks hvis en bygning skal have motivering for at give en af gevinsterne.

Dit udkigstårn viser hvad du får inkl din bonus, så her får du det der står.
Dit kundskabens alter giver 10.050 mønter i MD uden bonus så her vises det du får med din bonus og uden motivering (10.050 + 318% = 42.009) når du høster får du så 84.018 fordi motiverings bonusen ikke blev vist.
Andre bygninger viser hvad de giver som base uden bonus og uden motivering, så det er noget af en blandet landhandel hvad der bliver vist og ikke vist.
Har regnet som en gal og ja du har rat hvis man ser på hvad det giv uden nogen
Boost 6E254498-FD38-4D3C-B74F-EB7C8D2F531C.jpeg ved ikke lige hvad for en bygning det er fra men
Her kan man gå ind og regne sine % fra
 

DeletedUser1700

Guest
jeg takker mange gange for jeres svar nu jeg sikker på at jeg ikke bliver
Snydt;)
 
Top