Fortrudt åbning af SB

TinaGhost

Nyt medlem
Jeg oplever, at en del nye spillere har åbnet sine store bygninger til langt ud over, hvad der er godt for spilleren.
Jeg kender en, der har åbnet sin SB til lvl 148 og det er ikke på nuværende tidspunkt til at undgå snipere, for man kan ikke fortryde en åbning.

Jeg foreslå at man enten, før man overhovedet går i gang med SB håndtering, hvilket typisk er Oraklet, at man med det samme bliver oplært i, at man efter lvl 10 kun skal åbne sin SB til det, man kan tippe til. Eks kunne man "kaste" en besked, når man starter Oraklet op, hvilket jo er den første bygning man starter ud med. Men uanset hvilken man tager som den første, så at få en besked om, at man bør være kræsen med at åbne og hvorfor.

den anden metode er, at man skulle kunne fortryde at åbne sin bygning.
Om man så mister et sæt byggeplaner eller ej....well. Det kunne så være betingelsen, at byggeplanerne går tabt, hvis det kun kan lade sig gøre den vej rundt rent teknisk, men mange nye spillere får ballade med snipere og det koster jo også.
Så altså en fortryd knap, så man kommer en niveau ned. Gælder naturligvis kun tomme lvl´s. ikke dem, der er helt eller delvist dækket af FP. :)
 

Kartoffel

Nyt medlem
synes det er en god ide. kan ikke helt se nogen grund til ikke at indføre det, fordi alle forslag der bliver lavet her, er forslag spillere lavere for at gøre spillet sjovere at spille. og nu er det ikke et kæmpe stort problem, men hvis man kigger på %, så bliver jeres % af faldne spillere mindre. kan godt være det er lidt men, der er 100% spillere der vil falde fra spillet på grund af det. der behøver ikke være mange, men der er mindst en der gør. og hvis Inno tilføjer alle vores fede ideer, finder vi selvfølgelig på nogle flere nye fede ideer. men hvis Inno afviser dem, fordi de ikke kommer til at tjene nok penge på dem, så falder lysten bare til at finde på ideer, også forsvinder nogle af de gode ideer, som så nogle gange er de ideer hvor Inno tjener penge.
 

Marigro

Nyt medlem
Jeg oplever, at en del nye spillere har åbnet sine store bygninger til langt ud over, hvad der er godt for spilleren.
Jeg kender en, der har åbnet sin SB til lvl 148 og det er ikke på nuværende tidspunkt til at undgå snipere, for man kan ikke fortryde en åbning.

Jeg foreslå at man enten, før man overhovedet går i gang med SB håndtering, hvilket typisk er Oraklet, at man med det samme bliver oplært i, at man efter lvl 10 kun skal åbne sin SB til det, man kan tippe til. Eks kunne man "kaste" en besked, når man starter Oraklet op, hvilket jo er den første bygning man starter ud med. Men uanset hvilken man tager som den første, så at få en besked om, at man bør være kræsen med at åbne og hvorfor.

den anden metode er, at man skulle kunne fortryde at åbne sin bygning.
Om man så mister et sæt byggeplaner eller ej....well. Det kunne så være betingelsen, at byggeplanerne går tabt, hvis det kun kan lade sig gøre den vej rundt rent teknisk, men mange nye spillere får ballade med snipere og det koster jo også.
Så altså en fortryd knap, så man kommer en niveau ned. Gælder naturligvis kun tomme lvl´s. ikke dem, der er helt eller delvist dækket af FP. :)
Det vil i hvert tilfælde hjælpe meget. som ny ved man ikke så meget, så godt hvis det bliver muligt at fortryde
 
Top