Fp i SB

DeletedUser2598

Guest
Hej, kan man trække sig fra en SB hvis man har givet fp i bygningen? Jeg har støttet en SB, men den står helt stille, er ikke sikker på personen overhovedet spiller mere. Det er irriterende at der på min liste over støttede SB,er er nogle der er inaktive. Vil gerne slette dem, hvordan gør jeg? Tømmerby
 

DeletedUser2122

Guest
Hej, kan man trække sig fra en SB hvis man har givet fp i bygningen? Jeg har støttet en SB, men den står helt stille, er ikke sikker på personen overhovedet spiller mere. Det er irriterende at der på min liste over støttede SB,er er nogle der er inaktive. Vil gerne slette dem, hvordan gør jeg? Tømmerby

Hej Tømmerby.

Det er ikke muligt at trække sig fra en sb man har doneret til.
De donerede fp tæller jo med i det samlede antal .


Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2598

Guest
Kan man heller ikke slette den person fra min SB støtteliste så man ikke har sådan nogle til at ligge hvor der bare ikke sker noget mere? Tømmerby
 

DeletedUser2122

Guest
Kan man heller ikke slette den person fra min SB støtteliste så man ikke har sådan nogle til at ligge hvor der bare ikke sker noget mere? Tømmerby

Hej Tømmerby.

Du kan ikke slette en person fra din sb Støtteliste.

Mvh.
Fugazi.
 

FrankieDK

Nyt medlem
Selvfølgelig kan du få bygningen slettet fra din liste, men det er den DYRE metode, nemlig at færdiggøre bygningens niveau. Så må du selv vælge hvor vigtigt det er for dig at få slettet bygningen fra din liste.
 
Top