FP-timer

Er det ikke muligt at få lavet timeren, så den fortsætter med at tælle ned til næste FP,selv om der er 10 i boxen?

Det er rimeligt irriterende, at den nulstiller når man skal benytte en 10 FP-pakke.

Hvis timeren blot fortsatte, kan den jo bare "droppe" det elvte FP, hvis der ikke er plads i boxen.

Alternativet er jo at vi kan få mulighed for at veksle 10 FP-pakkerne til 5 FP/2FP-pakker eller at vi kan anvende pakkerne direkte når vi står i forskning/sb, uden at skulle via FP-opsamlingsboksen.
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Det er en rigtig god ide vakini, +1 herfra ;)
Jeg har selv tænk, om der mon ikke kunne være op til 12 FP i boxen i stedet for de 10, som det er nu..?? Hvis det kunne blive aktuelt, vil vi ikke løbe ind i problemer med nulstillet timer, når vi bruger 10 point pakkerne :)
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser543

Guest
man kunne måske også lave det sådan at man kunne "købe" ekstra pladser til FP måske 20.000 forsyninger for at komme op på 11 og 100.000 for 12 og 250.000 for 13 osv. måske op til 15 eller 20 det kunne være lækkert. så har man også noget at bruge forsyninger til ;P
 

DeletedUser

Guest
@hattemager - der er altid noget at bruge forsyninger til!

Den forgepoint timer er så bag om dansen at man skulle tro det er løgn. Specielt i senere tidsaldre har man jo problemet med massivt brug af forgepoints. Vekslingen af de "store" pakker til mindre kan være en nem løsninger, formentlig den nemmeste for FoE at implementere. Synes stadig man skulle tage konsekvensen og lave den timer til 24 timer - så matcher den max. produktionstid og man kan veksle et par store forgepakker uden at blive nulstillet eller cykle frem og tilbage i flere menuer
 

DeletedUser

Guest
Dette vil ikke blive lavet om, da der ingen grund er til det. Det virker lidt omsonst at skulle tælle op til et forge point mere, når:

1. Der ikke er plads til den
2. Den i nogle tilfælde bare skal kasseres

Ang. at bruge forge point pakker direkte i en Storslået Bygning, så er det forslag allerede sendt ind.
 
så har du ikke forstået det jeg mener Storm, det er pivhamrende irriterende, at man smider den optjente tid væk, når man skal bruge en 10 fp-pakke.
-
og det at det virker omsonst at skulle tælle op til et fp mere, som der ikke er plads til, er jeg ikke enig med dig i, slet ikke når der samtidig tænkes på brugen af fp-pakker.
reelt burde tælleren køre konstant, men fp-banken på 10 er til at leve med, især, hvis vi kunne få mulighed for at bruge af vores fp-pakker mens vi står inde på de særlige bygninger (både egne, naboer,venner og klanmedlemmer), da det sker at der skal bruges mere end 10 fp af gangen.
 

DeletedUser

Guest
Der er desværre intet mere jeg kan gøre med dette, da det allerede er besluttet af spildesignerne, hvordan tælleren fungerer, og dette vil ikke blive ændret for at tælle flere forge point end der er plads til, selvom man mister sin tid til en forrige. Når man rammer 10 forge point er det grænsen, og så stopper tælleren.
 
Top