Fyrtårnet i Alexandria og Øget forsyningsproduktion.

DeletedUser2831

Guest
Fyrtårnet i Alexandria giver vare og Øget forsyningsproduktion.
På wiki defineres Øget forsyningsproduktion som: De første Forsyning der indsamles forøges med en procentsats.
I spillet når jeg holder mus over Fyrtårnet i Alexandria står der: "Øget forsyningsproduktion: De første 40 opsamlinger af forsyninger øges med 150% af grundmængde.

Mit spørgsmål er: Hvorfor får man ikke forøget sin opsamling af forsyninger når man opsamler fra Himeji ??
 

DeletedUser40

Guest
Jeg vil af samme grund gerne vide hvorfor Den Blå Galakse ikke øger FP produktion af Arktisk Orangeri og Cape Canaveral, Kraken, Castel del Monte, Innovation Tower, Hagia Sophia

De storslåede bygninger er stærkere end de normale bygninger og kan på et tidspunkt komme til at give mange af de forskellige ressourcer hver eneste døgn, en eventuel boost af disse særlige bygningers værdier ville være alt for ekstremt, det er meget muligt at det er grunden til at de storslåede bygninger er upåvirket af boost af den ene eller anden art ;)

Jeg har dog altid undret mig over hvorfor Alcatraz som den eneste SB lader sig påvirke af et boost, nemlig klanboost og ikke nødvendigvis har en timer på et døgn? o_O
 

DeletedUser2831

Guest
Jeg vil af samme grund gerne vide hvorfor Den Blå Galakse ikke øger FP produktion af Arktisk Orangeri og Cape Canaveral, Kraken, Castel del Monte, Innovation Tower, Hagia Sophia

De storslåede bygninger er stærkere end de normale bygninger og kan på et tidspunkt komme til at give mange af de forskellige ressourcer hver eneste døgn, en eventuel boost af disse særlige bygningers værdier ville være alt for ekstremt, det er meget muligt at det er grunden til at de storslåede bygninger er upåvirket af boost af den ene eller anden art ;)

Jeg har dog altid undret mig over hvorfor Alcatraz som den eneste SB lader sig påvirke af et boost, nemlig klanboost og ikke nødvendigvis har en timer på et døgn? o_O

Jeg er ikke uening med dig - men tænker så skal man ændre teksten !!
Beskrivelsen for himeji er forsyningsproduktion for de forsyninger den levere :)
 

DeletedUser2831

Guest
Jeg er ikke uening med dig - men tænker så skal man ændre teksten !!
Beskrivelsen for himeji er forsyningsproduktion for de forsyninger den levere :)

NB: beskrivelse af DBG dobbeltindsamling: I de første bygninger du samler fra, er der en chance for at få dobbelt så mange ressourcer. Omfatter ikke militærbygninger og storslåede bygningsværker.
 

DeletedUser40

Guest
Jeg er enig med dig, den tekst bør ændres, fordi som det er nu, så er det eneste som indikerer at Fyrtårnet i Alexandria ikke virker på SB'er et ord som "forsyningsproduktion" (produktion af forsyninger som dem man selv sætter i gang) og ikke ligesom Den Blå Galakse som direkte informerer om at den ikke virker på SB'er osv, en produktion kan komme så mange steder fra, mine forsyninger bliver produceret af Himeji så den tekst er da lige til at misforstå, du har ret ;)
 
Top