Gættelegen

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser830

Guest
27 helle & lykke til allehttp://forum.dk.forgeofempires.com/images/smilies/foetongue.

:p:p
Gættelegen

Jeg vil herunder vælge et tilfældigt nummer imellem 1 og 1000 ved hjælp af en tilfældig nummer generator. Nummeret vil blive postet herunder, men modereret så kun jeg og andre moderatorer kan se det (på denne måde er der ingen måde jeg kan ændre det). Tallet vil blive afsløret efter alle jeres gæt er blevet postet.

I har allesammen 1 gæt, og alles gæt er automatisk med. For at gætte så skal I bare poste jeres nummer herunder! Personen som kommer tættest på det valgte nummer vinder! Gætterier vil være muligt fra 12 juni 2013 kl. 17:00 til den 19 juni 2013 kl. 17:00. Gætteriet vil lukke lige efter og indenfor en dag vil resultatet blive annonceret. Så hvad er præmierne?


1. plads: 1000 diamanter, og forumtitlen "Mester Gætter"
2. plads: 500 diamanter
3. plads: 250 diamanter


Deltag i dag, for at få chancen for at vinde nogle diamanter!

Og vigtigst af alt:


dsc09683_83915.JPG


PS. For at det ikke skal være alt for kedeligt, så er I velkomne til at skrive en sjov kommentar, en sommer hilsen eller hvad der nu passer ind :)
 

miSc

Nyt medlem
Det er da meget nemt, spørger bare en synsk person som tager 1500 kr for at gætte.
Hun sagde... 502

Mon jeg kan få mine penge tilbage, hvis det er er forket? o_O

foesom.jpg
 

DeletedUser832

Guest
Jeg gætter på 491

God sommer :D og nyd ferien... hvis i har en...
 

DeletedUser

Guest
Kage

:eek: det kalder jeg en kage :) elsker kage og sommer .. det passer godt sammen :p
jeg siger den kage skal deles i 888 stykker :D .. så mit gæt er 888
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top