Galileo Galilei opgaverækken

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter opgaverækken om Galileo Galilei her

galileo_logo.png


Galileo Galilei var utvivlsomet et geni. Han bliver ofte kaldt "Astronomien, videnskabens og fysikkens fader"".


Kære Konger og Dronninger,

Vi har en ny historisk opgaverække til jer! Denne gang vil vi som I kan se - fortælle jer historien om en af de vigtigste personer i videnskabens verden - Galileo Galilei. Han er mest kendt for sit indædte forsvar af den heliocentriske teori og Copernicus' astronomiske verdensbillede, samt for hans egen
banebrydende forskning. I kan opleve denne opgaverække fra den 17. til den 24. August.
Se videoen nedenfor og lær mere:


Hvis I vil vide mere om denne opgaverække og dens belønning, Solurstårnet, så besøg venligst dens wiki side! :)

God fornøjelse!

Galileo Galilei var en videnskabelig gigant og mange af hans opdagelser forbløffede og ændrede verden.


Jeres,
Forge of Empires Team
P.S.: Vi sætter stor pris på jeres mening, så glem ikke at kommenter her!
 

QueenBitch

Nyt medlem
Plejer opgaverne ikke at starte kl 8? Jeg har ventet siden kl 8, og har ventet med at høste og sådan. Men det er ikke meget der sker.
 

DeletedUser1071

Guest
Jeg synes at det er tåbelig, at man i opgave 5 "kan" donere 300 varer i sin alder eller forrige alder, eller opfinde en teknologi. Jeg har ikke mulighed for at opfinde en teknologi før opgaverækken er slut, så jeg er nødt til at donere varer til skatkammeret. Jeg er i den oceaniske fremtid, så jeg kan donere varer derfra eller fra den arktiske fremtid, MEN DE VARER KAN IKKE BRUGES TIL NOGET SOM HELST I KVK. Det er spild af varer.
 

DeletedUser2420

Guest
hmm... der er nogen opgaver, der syntes for svære for ens udviklingstrin eller umulige at nå. Er nået til opgave 7
Send spejdere ud eller vind 12 slag i klanekspeditionen.
Spejeder.... så skal jeg klare hele 2 provinser inden jeg kan sende ud :( :(
12 klanekspeditioner ...... jeg er allerede så langt, at jeg ikke har en jordisk chance for at vinde de kampe.
Konklusion ...... her endte så min ekspedition endskønt, der er 6 dage tilbage :( :(
 

DeletedUser40

Guest
Hey Guldhår, jeg har klaret 5 / 12 opgaver.

Din chance for at gennemføre begivenheden ender kun hvis du giver op, kæmp videre du er nået længere end jeg og min spejder tager over 2 dage at nå frem, klan ekspeditionen er gennemført så ingen kampe at hente der, jeg tror stadig på at jeg når det og at du også nok skal nå at komme igennem ;)

Hvad med forhandlinger i klan ekspeditionen for dit vedkommende? ;)
 

DeletedUser2420

Guest
Jeg er ingen quitter :). Er i tidlig middelalder og har vundet 23/48 kampe mangler kun at vinde 9 mere :rolleyes: så når jeg målet for begivenhedsopgave 8. Har da hele 1½ dag inklusiv 10 timers arbejde... lol. Nå lad os se hvad det bliver til. :)
 

DeletedUser2354

Guest
der er vist noget der er helt galt med denne " lav krigere " når der fra starten af står du vælger selv om du vil være kriger eller købmand !!
 

DeletedUser655

Guest
der er vist noget der er helt galt med denne " lav krigere " når der fra starten af står du vælger selv om du vil være kriger eller købmand !!
Ikke for at ødelægge det for dig, men du kommer meget langsomt frem hvis du kun vælger at have vareproduktioner. Soldater gør det meget nemmere.
 
Top