GHOST RECON er på udkig efter gode folk til udvidelse af klanen

ditto6000

Aktivt medlem
Ghost Recon søger spillere som har lyst til at joine vores allerede skønne gruppe af spillere

Vi er på udkig efter spillere som har lyst til KlanSlagmarken og KlanEkspeditionen samt klanens øvrige aktiviteter og skulle lysten til kvk være der så er det blot et ekstra +

Vi tilbyder en harmonisk klan med stor hjælpsomhed og venlighed samt 90% boost, karruseller, konkurrencer, hjælp med varer og assistance til alle og især nye spillere, når spørgsmål opstår.

Vi har ikke så mange krav andet end rare manere i klantrådene, 12 kampe i KE/uge medmindre fravær er meddelt, fair handler med mulighed for skæve handler samt hjælpe os med varer til SK og i KS som det seneste nye tiltag i spillet deltager vi aktivt og ser gerne deltagelse der

Sidste nye medlem i klanen skrev fornyligt om os: " Ja stort tak herfra også. Så kan jeg lige benytte lejligheden til, nu hvor jeg har været med i klanen et par uger, at sige tak for medlemskabet. Det er en stor fornøjelse at være med i klanen og tak for al hjælpen og støtten. Jeg gør hvad jeg kan for at løfte min del af byrden :D"
..................................
Lyder vi som noget for dig så skriv endeligt. Skulle du være i en klan som kunne overveje at joine os så er vi klar på en aftale om vi er enige om et godt match

Vi ses
Hawkgimli, Folkebamse, Jander og Ditto6000
 
Senest redigeret:
Top