Hårdt brug for chat

DeletedUser250

Guest
Der er ikke meget gang i KLAN forum, og det er svært at vide hvornår nogen svarer derinde hurtigt. Det tager for lang tid at åbne KLAN, så trykke KLAN Forum, så se om der er kommet et svar. Derfor er der sikkert ikke mange der bruger det, tager jeg fejl?

Men det ville være lækkert med en KLAN chat som det mindste, en global chat ville også være godt! Som et icon i menu boksen f.eks.
 

DeletedUser

Guest
Enig med at det tager lang tid at logge på klan forum, for at fremme samarbejde burde det fx være et ikon direkte - eventuelt mulighed for en pop op hvis folk svarer på et emne man har skrev eller er interesseret i.

Jeg syntes dog at man skal være sikker på at man ikke starter logget ind på en eventuel chat, da nogen ikke vil forstyrres.
 

DeletedUser66

Guest
I vores klan har vi lavet en gruppe i skype.
Der findes mange chat mulighedder på nettet, nemt og ligetil.
 

DeletedUser12

Guest
Skype eller andre muligheder for chat via nettet kan bruges som en løsning, men ændrer ikke at nogen brugere rigtig gerne vil have en chat IG eller et forum der er mere tilgængelig.

Dog med de udmeldinger om at chat er et stort projekt og at det kan bruges som en bagvej til at destabilisere eller hacke spillet så tror jeg ikke på den del kommer lige foreløbigt.

Jeg syntes dog at det vil være super hvis forum lyser op ala besked systemet hver gang der er skrevet noget nyt derinde :)
 

DeletedUser250

Guest
Hvis jeg skal bruge skype, betyder det også at jeg skal give mit skype id ud, eller ip, eller email - det sker ikke. In-game chat er virkelig nyttigt, også for at få flere spillere aktive - spillerne kommer til at kende hinanden, og i vil begynde at se klanerne virkelig springe frem og endnu bedre gameplay.

Jeg er selv spil programmør, og hacke spillet igennem en chat virker lidt drastisk ;) I kan jo hoste chat gennem en helt anden server, eneste man skulle overføre var user id og en hash af en slags. Så besværligt er det nu heller ikke at lave en chat, jeg har lavet flere gennem tiden til mine spil på få dage, dog med php og javascript - action scripts ville være meget nemmere ;)

Anti flooting kan heller ikke tage mere end et par timer, ellers skal i vist sparke nogen bagi :D
 

DeletedUser

Guest
Vores forum har været utrolig aktivt lige indtil folk løb tør for udfordringer i spillet og folk sad fast i den sidste alder..
Håber det hjælper nu, hvor der kommer en ny tidsalder på..
Men vil holde med Jer, en chat ville gøre sammenholdet i klanen meget bedre + det ville være sjovere at spille..

Ja der er mulighed for skype, msn, FB, men man ser vist sjældent en klan hvor alle benytter sig af den samme kommunikationsform :)
 

DeletedUser322

Guest
Kan anbefale chatzy.com, der behøver man ikke oprette sig hvis man ikke vil og stadig dele en chat gratis med kode på :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har kigget fremtidige udviklinger lidt igennem, og det ser faktisk ud til at der kommer en chat, men jeg tør ikke love noget om hvornår. :)
 

DeletedUser586

Guest
Hey, en hurtig opdatering, Chatten er super nice :p MEN der mangler en "Besøg" i menuen, når man klikker på de andres navne
 
Top