Hær

DeletedUser

Guest
Hey alle sammen
Kan man kun ha' 8 soldater med ud at kæmpe... altså gratis?
Man kan sige meget, men jeg vil ALDRIG betale mig fra at vinde noget overhovedet

Jeg ved faktisk ikke ret meget om spillet, for jeg læser aldrig engelsk. Jeg kan godt, men hvorfor skulle jeg tvinges til det?

Desuden spiller jeg kun dette, som andre spiller FarmVille på Facebook...
 

DeletedUser12

Guest
Jep du kan kun have 8 soldater til at angribe med og kun 8 soldater til at forsvare med. Om det ændres inden spillet forlader betafasen vides ikke ;) Og faktisk kan du finde svaret her på forum allerede så du behøver ikke læse engelsk :) Det er dog ikke altid lige let at søge efter tingene...
 

DeletedUser

Guest
Mig bekendt kan man heller ikke betale sig til at få mere end 8 enheder i sin hær.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... Der findes heller ikke nogen guides til hvad der skal bruges til at slås med... Jeg har angrebet 20-30 gange nu det samme sted og tabt hver gang... Man kan heller ikke se nogen steder hvilket level man er i og man kan søge "venner", men der står intet om hvordan nogen steder... Altså er dette "spil" dømt dødt og jeg kan være mindre smart at inficere deres game-server med virus
 

DeletedUser

Guest
Jeg er bange for at du har nogle forventninger til dette spil, som nok ikke bliver helt indfriet hvad angår levels. Man stiger ikke i level som man gør i mange RPG spil. Til gengæld får points på baggrund af størrelsen og bygningerne i den by man har skabt, og det er det man kan måle sit "level" på - altså er her tale om et forhold og ikke et level. Forholdet imellem sin egen og andres by kan bedres eller forværres, og det udtrykker sig i din server rang og derfor også i det antal af points din by har.
Og eftersom det er en beta udgave, så er der en masse ting man selv bliver nødt til at udforske for at lære spillet at kende. Spillets funktioner, herunder hærstyring og kamp er mig bekendt beskrevet i denne post.

For at besvare dit spørgsmål om hvad du skal bruge til at slås med, så synes jeg at du skal se under byggemenu'en. Der er forskellige typer "kaserner" afhængigt af hvilken type soldat du vil bruge, og det står dig frit for hvad du vælger her. Dog kan du måske få gavn af denne oversigt over enhederne.

Håber du kan se at alle spil ikke er ens, og at lige netop det her spil måske appellerer til spillere der har nogle andre forventninger end de forventninger du har.
 

DeletedUser

Guest
Der skal nok være mange, som umiddelbart vil sammenligne dette spil med hedengange spil som "Age of Empires" o.l.
Det KAN man ikke. Ting tager tid - laaaang tid - men som et lille hyggespil "når man nu alligevel er på" er det ganske fint. Med en fornuftig tidstaktik kan man udmærket følge med uden at miste tråden. Det kræver bare "lidt" tålmodighed.:p
 

DeletedUser

Guest
Okay optmx. Jeg har nu kigget på de 2 links du lagde ud og jeg er absolut ikke blevet klogere. Desuden så skal man åbenbart bruge penge i spillet for at udvide sin by, hvilket ALDRIG sker ved mig... Jeg har aldrig betalt for et spil og kommer ikke til det, så du har nok ret i, at spillet ikke er noget for mig, men hvordan sletter jeg så min by og alle mine data, uden at skrive engelsk? Jeg kan engelsk, men man skal aldrig være tvunget til at skrive det..!!!
 

DeletedUser12

Guest
Du kan sagtens spille dette spil uden at bruge penge på det hvis det er sådan dine lyster er. Du kan fx udvide din by ved at opfinde teknologier der låser dette op eller erobr områder der låser dem op. Derefter skal området låses op for mønter eller diamanter, og mønterne tjener du uden at skulle bruge penge på spillet. Desuden kan du tjene medalje point ved at ende godt i tårnenes turneringer og for disse medaljepoint kan du købe udvidelser, så penge er slet ikke nødvendigt.

Hvis du ønsker at din konto bliver slettet så lader du bare være med at logge ind i 30 dage så sker det helt af sig selv.
 
Jeg synes du,Hushus er en lille smule negativ, hvis du ikke kan finde ud af kampteknikken, hvorfor går du så ikke med i en klan, hvor du kan tale/skrive med folk som har fundet ud af kampteknikken i spillet. jeg har selv fundet ud af det meste, og der er en udemærket guide med enhedernes fordele ulemper (enhedsstatisitkker), som forklarer de enkelte enheder.
Så er det så op til dig selv at udnytte enhederne samt terrænet til din egen fordel, kan du ikke det, så lad være med at brokke dig over spillet.
Indtil videre har jeg ikke oplevet noget forsvar (incl mit eget) som ikke kan løbes over ende.
 
Top