Halloween 2019 konkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Halloween%20Contest%20Logo5.png

Velkommen, Ånder og Gespenser!

For at fejre Halloween-begivenheden har vores Forge of Empires-team forberedt noget specielt til jer. Fra og med i dag (22. oktober 2019) giver vores uhyggelige Halloween-forumkonkurrence dig fire givende udfordringer hver 4. dag. Log ind og klik her for at se det særlige konkurrencebillede og vælge et nummer for at starte en af de fire udfordringer.

Note: Husk, at hver udfordring bliver låst op på en bestemt dag

For hver udfordring har I chancen for at vinde en særlig præmie ved at sende det rigtige svar, og hvis I deltager i alle fire udfordringer, har I en chance for at få et opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital.

For at opsummere:
Udfordring 1 - 22. oktober 2019
Udfordring 2 - 26. oktober 2019
Udfordring 3 - 30. oktober 2019
Udfordring 4 - 3. november 2019
Gevinsterne:
Enhver konkurrence har brug for præmier! Et opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital er hovedpræmien i konkurrencen, og I skal dog have deltaget i alle fire udfordringer for at få en chance for at få fat i det, så sørg for at kvalificere jer ved at deltage i denne konkurrence!
Note: Det er en nødvendighed at optjene mindst 10 points (ud af 16) for at deltage i lodtrækningen om hovedpræmierne. Se flere detaljer i FAQ.

Udfordring 1 - 22. oktober
  • Præmier: Fra 500 til 900 Diamanter
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning
Udfordring 2 - 26. oktober
  • Præmier: 100 Forge Points
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (correct answers only)
Udfordring 3 - 30. oktober
  • Præmier: 9 byggeplaner efter vinderens eget valg
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (minimum antal korrekte svar kræves)
Udfordring 4 - 3. november
  • Præmier: 300 varer efter vinderens eget valgt
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (correct answers only)
Hovedpræmier
  • Præmier: 3 vindere, udtrukket tilfældigt blandt spilller med mere end 10 points.
    • #1 plads - opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital.; Slyngel skjul + krympesæt; 200 Diamanter
    • #2 plads- Slyngel skjul + krympesæt; 200 Diamanter
    • #3 plads- Slyngel skjul, 200 Diamanter

Vinderne vil blive fundet ved lodtrækning blandt alle korrekte svar ved konkurrencens afslutning. For at vinde en af hovedpræmierne skal man have deltaget i alle 4 udfordringer!

Deltager betingelser og konkurrence regler

Deltagerbetingelser:

Har I en spil og forum konto? Godt, det er nok til at deltaget. Hvis I ikke har en så kan i oprette en spil konto her og en forum konto her!

Konkurrence Regler:

I kan indsende jeres svar på hver af vores fire Halloween-udfordringer inden den 6. november kl. 23:59 servertid. Derefter tjekker vores supportteam jeres svar og tæller resultaterne sammen og laver en liste over vinderne. Læs nu nøje reglerne for denne konkurrence:
  • Hver konto kan kun deltage en gang i konkurrencen
  • Skulle I vinde en af præmierne i begivenheden, kan den kun gives til den konto som der vandt.
  • Medlemmer af FOE Teamet kan ikke deltage i konkurrencen.
Har I allerede besluttet jer? Så login and klik her for at sende jeres svar med det samme! Derudover hvis I ønsker at efterlade feedback for Halloween konkurrencen så klik her.

Jeres ,
Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
New_FAQ.png

FAQ - Hyppigt stillede Spørgsmål

  • Hvorfor fik jeg ikke en belønning på trods af at jeg svarede rigtigt?
    • For hver udfordring finder vi fem vindere. Ved at give det rigtige svar er du med i puljen når vi udtrækker vinderene af en af de fem tilgængelige præmier (vinderne er tilfældigt valgt).

  • Der er en anden udfordring i gang nu! Kan jeg stadig deltage i den tidligere?
    • Ja! Vi lukker ikke tidligere udfordringer, hvilket betyder, at du kan deltage i den første udfordring fra 22. oktober til 6. november, klokken 23:59, når hele konkurrencen afsluttes.

  • Hvordan kan jeg kontrollere resultatet for hver udfordring?
    • Resultaterne og belønningerne håndteres af vores supportteam efter 6. november.

  • Hvorfor er den ene af udfordringerne ikke tilgængelig for mig?
    • Hver udfordring har en åbningsdato, hvilket betyder, at du bliver nødt til at vente et par dage, til den åbnes.

  • Hvad skal jeg gøre for at deltage i lodtrækningen om hovedpræmierne?
    • Du skal deltage i alle de fire udfordringer og score 10 ud af 16 point. Du kan få op til 4 point pr. Udfordring, så tag dig tid og sørg for, at du giver det rigtige svar.
    • Da den første udfordring er et 'held-baseret' puslespil, så vil du ved at deltage i denne, allerede starte med 4 point.
    • Vinderne vælges tilfældigt, så spillere med 10 eller 16 point har de samme givende chancer.

  • Kan jeg dele svarene med mine klan venner?
    • Det er op til dig, men din chance for at vinde falder jo flere som deltager med de korrekte svar.

  • Jeg ønsker ikke at andre skal kopiere mine svar! Er det virkeligt sikkert at skrive sine svar i tråden?
    • Ja! Udfordringsindlægene er modereret, hvilket betyder, at deltagerne IKKE vil være i stand til at se svarene fra andre spillere.
 

DeletedUser3224

Guest
1
Halloween%20Contest%20Logo5.png

Velkommen, Ånder og Gespenser!

For at fejre Halloween-begivenheden har vores Forge of Empires-team forberedt noget specielt til jer. Fra og med i dag (22. oktober 2019) giver vores uhyggelige Halloween-forumkonkurrence dig fire givende udfordringer hver 4. dag. Log ind og klik her for at se det særlige konkurrencebillede og vælge et nummer for at starte en af de fire udfordringer.



For hver udfordring har I chancen for at vinde en særlig præmie ved at sende det rigtige svar, og hvis I deltager i alle fire udfordringer, har I en chance for at få et opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital.

For at opsummere:
Udfordring 1 - 22. oktober 2019
Udfordring 2 - 26. oktober 2019
Udfordring 3 - 30. oktober 2019
Udfordring 4 - 3. november 2019
Gevinsterne:
Enhver konkurrence har brug for præmier! Et opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital er hovedpræmien i konkurrencen, og I skal dog have deltaget i alle fire udfordringer for at få en chance for at få fat i det, så sørg for at kvalificere jer ved at deltage i denne konkurrence!


Udfordring 1 - 22. oktober
  • Præmier: Fra 500 til 900 Diamanter
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning
Udfordring 2 - 26. oktober
  • Præmier: 100 Forge Points
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (correct answers only)
Udfordring 3 - 30. oktober
  • Præmier: 9 Blueprints of winner's choice
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (minimum of correct answers required)
Udfordring 4 - 3. november
  • Præmier: 300 goods of winner's choice
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (correct answers only)
Hovedpræmier
  • Præmier: 3 vindere, udtrukket tilfældigt blandt spilller med mere end 10 points.
    • #1 plads - opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital.; Slyngel skjul + krympesæt; 200 Diamanter
    • #2 plads- Slyngel skjul + krympesæt; 200 Diamanter
    • #3 plads- Slyngel skjul, 200 Diamanter

Vinderne vil blive fundet ved lodtrækning blandt alle korrekte svar ved konkurrencens afslutning. For at vinde en af hovedpræmierne skal man have deltaget i alle 4 udfordringer!

Deltager betingelser og konkurrence regler

Deltagerbetingelser:

Har I en spil og forum konto? Godt, det er nok til at deltaget. Hvis I ikke har en så kan i oprette en spil konto her og en forum konto her!

Konkurrence Regler:

I kan indsende jeres svar på hver af vores fire Halloween-udfordringer inden den 6. november kl. 23:59 servertid. Derefter tjekker vores supportteam jeres svar og tæller resultaterne sammen og laver en liste over vinderne. Læs nu nøje reglerne for denne konkurrence:
  • Hver konto kan kun deltage en gang i konkurrencen
  • Skulle I vinde en af præmierne i begivenheden, kan den kun gives til den konto som der vandt.
  • Medlemmer af FOE Teamet kan ikke deltage i konkurrencen.
Har I allerede besluttet jer? Så login and klik her for at sende jeres svar med det samme! Derudover hvis I ønsker at efterlade feedback for Halloween konkurrencen så klik her.

Jeres ,
Forge of Empires Team
1
 

DeletedUser2097

Guest
Opgave1: F4 - Opgave 2: F1 - Opgave 3: C5 - Opgave 4: D2 Opgave 5: A4. Og meget snart bliver det spændende at se om jeg har vundet noget i denne konkurrence. Tak for underholdningen.
 
Top