Halloween konkurrence - Feedback tråd

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter vores Halloween konkurrence her

Halloween%20Contest%20Logo5.png

Velkommen, Ånder og Gespenser!

For at fejre Halloween-begivenheden har vores Forge of Empires-team forberedt noget specielt til jer. Fra og med i dag (22. oktober 2019) giver vores uhyggelige Halloween-forumkonkurrence dig fire givende udfordringer hver 4. dag. Log ind og klik her for at se det særlige konkurrencebillede og vælge et nummer for at starte en af de fire udfordringer.

Note: Husk, at hver udfordring bliver låst op på en bestemt dag

For hver udfordring har I chancen for at vinde en særlig præmie ved at sende det rigtige svar, og hvis I deltager i alle fire udfordringer, har I en chance for at få et opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital.

For at opsummere:
Udfordring 1 - 22. oktober 2019
Udfordring 2 - 26. oktober 2019
Udfordring 3 - 30. oktober 2019
Udfordring 4 - 3. november 2019
Gevinsterne:
Enhver konkurrence har brug for præmier! Et opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital er hovedpræmien i konkurrencen, og I skal dog have deltaget i alle fire udfordringer for at få en chance for at få fat i det, så sørg for at kvalificere jer ved at deltage i denne konkurrence!
Note: Det er en nødvendighed at optjene mindst 10 points (ud af 16) for at deltage i lodtrækningen om hovedpræmierne. Se flere detaljer i FAQ.

Udfordring 1 - 22. oktober
  • Præmier: Fra 500 til 900 Diamanter
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning
Udfordring 2 - 26. oktober
  • Præmier: 100 Forge Points
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (correct answers only)
Udfordring 3 - 30. oktober
  • Præmier: 9 Blueprints of winner's choice
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (minimum of correct answers required)
Udfordring 4 - 3. november
  • Præmier: 300 goods of winner's choice
  • Vindere: 5 vindere, udtrukket ved lodtrækning (correct answers only)
Hovedpræmier
  • Præmier: 3 vindere, udtrukket tilfældigt blandt spilller med mere end 10 points.
    • #1 plads - opgraderingssæt til det forladte psykiatriske hospital.; Slyngel skjul + krympesæt; 200 Diamanter
    • #2 plads- Slyngel skjul + krympesæt; 200 Diamanter
    • #3 plads- Slyngel skjul, 200 Diamanter

Vinderne vil blive fundet ved lodtrækning blandt alle korrekte svar ved konkurrencens afslutning. For at vinde en af hovedpræmierne skal man have deltaget i alle 4 udfordringer!

Deltager betingelser og konkurrence regler

Deltagerbetingelser:

Har I en spil og forum konto? Godt, det er nok til at deltaget. Hvis I ikke har en så kan i oprette en spil konto her og en forum konto her!

Konkurrence Regler:

I kan indsende jeres svar på hver af vores fire Halloween-udfordringer inden den 6. november kl. 23:59 servertid. Derefter tjekker vores supportteam jeres svar og tæller resultaterne sammen og laver en liste over vinderne. Læs nu nøje reglerne for denne konkurrence:
  • Hver konto kan kun deltage en gang i konkurrencen
  • Skulle I vinde en af præmierne i begivenheden, kan den kun gives til den konto som der vandt.
  • Medlemmer af FOE Teamet kan ikke deltage i konkurrencen.
Har I allerede besluttet jer? Så login and klik her for at sende jeres svar med det samme! Derudover hvis I ønsker at efterlade feedback for Halloween konkurrencen så klik her.

Jeres ,
Forge of Empires Team
 

DeletedUser3195

Guest
Det er fint at kunne vinde opgraderinger til bygninger (kirkegårdsopdatering). Men hvordan for man fat på en kirkegård?
 

DeletedUser2156

Guest
Det er fint at kunne vinde opgraderinger til bygninger (kirkegårdsopdatering). Men hvordan for man fat på en kirkegård?
De ting kan du vinde i spillets Halloween Begivenhed :) Det sorte tårn, Dunkeldøråbning, Gal videnskabsmands laboratorium og Kirkegården og mange andre spændende præmier.
 

DeletedUser3179

Guest
Jeg har vundet det i dag. Og du burde få muligheden for enten at opgradere, eller at bygge en ny kirkegård.
 

Athena66

Medlem
Synes det burde være lettere at finde alle bøger... i stedet for kun af finde rigtig mange af den samme slags.
Men synes det er en sjov/hyggelig event :)
Og kunne være fedt hvis man i eventen (også dem fremover) kunne vinde opgraderinger.. læg på lager.. udvidelser osv. de ting som man tit mangler
 

DeletedUser2572

Guest
Har prøvet at svare på hvilken 4 græskar jeg vil have over flere gange for jeg ved ikke om mit svar er modtaget men det eneste der står er at det afventer godkendelse fra moderator
 

DeletedUser2572

Guest
Dejligt man IKKE!!! Får svar på sine spørgsmål
Prøver med et nyt men forventer som sædvanligt ikke at få et svar fra moderator
Hvorfor får jeg ikke besked på om mit svar i konkurrencen er accepteret ?
 

DeletedUser2572

Guest
Og hvor kan jeg hvor mange point jeg har i denne konkurrence?
 

DeletedUser2395

Guest
@Krøsus den Store 17 : Når man poster i en tråd, som er markeret som "hemmelig" står den besked der altid. Det er den eneste måde at sikre sig at andre ikke kan se, hvad der er postet tidligere.

Jeg kan ikke svare for pointene.... for jeg kender heller ikke svaret.
...det samme gælder for dato af udtrækningen af de enkelte konkurrencer.

Måske, det hele klares efter den 6. november?
 

DeletedUser3179

Guest
Der står ikke en endelig dato nej, men den her tekst står der "Vinderne vil blive fundet ved lodtrækning blandt alle korrekte svar ved konkurrencens afslutning."
Så det er som silverblossom skriver efter d. 6 november.
 

Hyne68

Aktivt medlem
Som jeg ser det, så "lukkede" DL de 4 konkurrence-tråde igår kl. 7.30 med en melding om at vinderne ville blive fundet senere samme dag.
Det er da også muligt de blev fundet senere igår, men kan vi så ikke få det offentliggjort?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Resultatet er på vej men der er mange deltagere og det tager lidt tid at behandle det hele :)
 
Top