Hallowen Begivenhed

DeletedUser1971

Guest
Er der nogen der kan hjælpe mig med dagens hallowen gåde. Den siger " med smil eller med list" overskriften hedder" hjælp en ven tre gange, det vil være godt"?
 

DeletedUser1973

Guest
Nogen der ved hvad man skal ved byg eller forsvind? Har prøvet at bygge hus.
 

DeletedUser1974

Guest
byg eller forsvind

Nogen der ved hvad man skal ved byg eller forsvind? Har prøvet at bygge hus.


The answer is to create a building of 4×5 or 5×4, and also spend 7 Forge Points once again.
 

DeletedUser1884

Guest
Halloween begivenhed

Er der nogen der ved hvad man skal producere i dagen gåde: Producer eller forgå?
 

DeletedUser1971

Guest
Hej Rex.
Du skal producere forsyninger af 15 min, 15 gange:)
Mvh Qti82
 

DeletedUser1981

Guest
Jeg forstår ikke dagens opgave er der nogen der kan hjælpe?
 

DeletedUser1971

Guest
Hej Heras. Du skal ud på kortet og overtage et helt rige, altså alle de sektorer der er i det rige. Og så skal du bruge 7 forge point på at hjælpe nogle med deres bygninger eller dine egne. Mvh Qti82
 

DeletedUser1981

Guest
Hej Heras. Du skal ud på kortet og overtage et helt rige, altså alle de sektorer der er i det rige. Og så skal du bruge 7 forge point på at hjælpe nogle med deres bygninger eller dine egne. Mvh Qti82

Det bliver jo svært at nå der går 14 timer til min spejder er ved næste sektor
 

DeletedUser1971

Guest
Hmm ja det kan jeg godt se. Så er du nødt til at bruge diamanter hvis det skal gå hurtigt. Håber til trods at du når det og at de kommende opgaver bliver nemmere, så du kan indhente det tabte:)
 

DeletedUser1971

Guest
Er der nogen der ved hvad det er man skal bygge i dagens hallowen begivenhed? På forhånd tak.
Mvh Qti82
 

DeletedUser

Guest
er der nogen som ved vad jeg skal gøre i indtag eller videnskab.
hilsen Blackkat87
 

DeletedUser1971

Guest
Hej:) Har ikke haft den samme opgave i dag, men mener jeg forskede og åbnede for en ny teknologi. Det med at tænke over der, er at du skal bruge 7 forges point på enten medspilleres bygninger eller dine egne gælder også i forskning. Mvh Qti82
 

DeletedUser1990

Guest
Nogen der ved hvad dagens opgave går ud på? Gåder eller fortrydelse. Noget med fyrretyve brødre. Hjælpen er en bygning som kan producere.
 

DeletedUser1971

Guest
Ville gerne høre om det samme som mystiske Mike. Om der er nogen der ved hvad dagens opgave går ud på i hallowen? På forhånd tak:)
 
Top