Hallowen Begivenhed

Hyne68

Aktivt medlem
Ville gerne høre om det samme som mystiske Mike. Om der er nogen der ved hvad dagens opgave går ud på i hallowen? På forhånd tak:)

Produktion = Forsyninger, 40 mand + Jack O`Lanterne selv = 41 mand (befolkning). Forsyningsbygning som kræver 41 befolkning = Pottemager.
Byg en Pottemager :p
 

DeletedUser1990

Guest
Ja tusind tak for hjælpen. Den havde jeg godt nok ikke selv regnet ud.
 

DeletedUser1772

Guest
Jeg har se / læse liget frem i "Halloween efterår 2015"

Jeg kan se at man skal brug en Kirke-gård for at får MSL .

Når jeg en gang når frem til det så har jeg ikke en Kirke-gård og måske er det også ander så ikke har en Kirke-gård .

Nogle så ved hvad vi så ikke har en Kirke-gård skal gør for at får en Kirke-gård og får en MSL ? .

P.S. Jeg håber at nogle kan hjep .
 

DeletedUser1971

Guest
Hej Nigella☺ Ved heller ikke hvad det helt går ud på, for har heller ikke selv en kirkegård. Så har fulgt med i det du skrev og ventet på svar. Er ked af jeg ikke kan give dig det Men håber du får svar, så jeg også gør
Mvh Qti82
 

DeletedUser355

Guest
Jeg prøver bare liige så forsigtigt at gøre opmærksom på en smart hjælpefunktion på nettet der hedder "google". Ved et par forespørgelser der, er jeg 100% sikker på i kan blive oplyst. Og helt seriøst så er de opgaver da sådan nogenlunde til at hitte ud af eller hvad? Hvis alt glipper, google, foe wiki, foe forum så er i velkomne til at skrive direkte til mig. Jeg er på alle tre server så burde være muligt!
 

DeletedUser1971

Guest
Hej Skivel☺Har fået løst det hele. Men alligevel et stort TAK for din behjælpelighed
Mvh Qti82
 

DeletedUser1971

Guest
Jeg har se / læse liget frem i "Halloween efterår 2015"

Jeg kan se at man skal brug en Kirke-gård for at får MSL .

Når jeg en gang når frem til det så har jeg ikke en Kirke-gård og måske er det også ander så ikke har en Kirke-gård .

Nogle så ved hvad vi så ikke har en Kirke-gård skal gør for at får en Kirke-gård og får en MSL ? .

P.S. Jeg håber at nogle kan hjep .
Jeg har se / læse liget frem i "Halloween efterår 2015"

Jeg kan se at man skal brug en Kirke-gård for at får MSL .

Når jeg en gang når frem til det så har jeg ikke en Kirke-gård og måske er det også ander så ikke har en Kirke-gård .

Nogle så ved hvad vi så ikke har en Kirke-gård skal gør for at får en Kirke-gård og får en MSL ? .

P.S. Jeg håber at nogle kan hjep .
Hej Nigella Du får en kirkegård når du har løst alle hallowen gåderne. Det gjorde jeg
Mvh Qti82
 

DeletedUser1987

Guest
er der nogle der kan hjælpe med denne gåde find aben I midten og slip den fri dernæst styr din hær fyr ham I midten med stævler på
 

DeletedUser774

Guest
Hej! :)

Opgave #14 går efter rygtet at dømme ud på at sælge tre ting fra ens æra, bygninger, deko, veje, etc.

Jeg er den Progressive Æra, og har nu forsøgt at sælge tre bygninger fra min æra, dernæst byggede jeg tre deko (reklameskilte) fra min æra, solgte dem - og nu har jeg så osse forsøgt mig med tre veje fra min æra, osse uden held.

Jeg har byer i Arvahall & Brisgard med dette problem, men min by i Cirgard (Industritiden) og mine byer i Langendorn & Tuulech (Højmiddelalder) har ikke dette problem.

Mine klanfæller i de forskellige verdner er kommet med flere råd (derfor bl.a. forsøgene med tre ens deko/veje), men ingen af dem har samme problem?

Hjælp? :)
 

DeletedUser1864

Guest
er der nogle der kan hjælpe med denne gåde find aben I midten og slip den fri dernæst styr din hær fyr ham I midten med stævler på
Ham i midten med støvler på - er en let enhed, som skal slettes
 

Hyne68

Aktivt medlem
Hej! :)

Opgave #14 går efter rygtet at dømme ud på at sælge tre ting fra ens æra, bygninger, deko, veje, etc.

Jeg er den Progressive Æra, og har nu forsøgt at sælge tre bygninger fra min æra, dernæst byggede jeg tre deko (reklameskilte) fra min æra, solgte dem - og nu har jeg så osse forsøgt mig med tre veje fra min æra, osse uden held.

Jeg har byer i Arvahall & Brisgard med dette problem, men min by i Cirgard (Industritiden) og mine byer i Langendorn & Tuulech (Højmiddelalder) har ikke dette problem.

Mine klanfæller i de forskellige verdner er kommet med flere råd (derfor bl.a. forsøgene med tre ens deko/veje), men ingen af dem har samme problem?

Hjælp? :)

Løsningen med at slette 3 ting fra éns nuværende tidsalder er KUN gældende, hvis man ikke i forvejen har en Kirkegård. Jeg kan se, at det har du på både Arvahall og Brisgard. Løsningen er istedet at sælge Kirkegården. Du vil så modtage en opgraderet version. Både bedre og tidssvarende.
 

DeletedUser1994

Guest
Er jeg den eneste der, efter at have fuldendt Halloween Event og have bygget Gal Videnskabsmands Laboratorium, ikke kan se laboratoriet fra Ipad appen? Bygningen er simpelthen usynlig, og jeg kan bygge en anden bygning på dens plads. Logger jeg ind via browser ser den normal ud.
 

DeletedUser1667

Guest
Er jeg den eneste der, efter at have fuldendt Halloween Event og have bygget Gal Videnskabsmands Laboratorium, ikke kan se laboratoriet fra Ipad appen? Bygningen er simpelthen usynlig, og jeg kan bygge en anden bygning på dens plads. Logger jeg ind via browser ser den normal ud.

Nope. Jeg kan heller ikke se mit MSL på telefonen :( Troede at jeg var kommet til at slette den, og kunne sjovt nok heller ikke høste den.
 

DeletedUser1806

Guest
Jeg kan heller ikke se mit... Men måske den først bliver tilgængelig når det bliver den 10. November og event'et udløber
 

DeletedUser1994

Guest
Har fundet en løsning på problemet med, at man ikke kan se sit laboratorium fra app'en. Man skal bare afinstallere app'en og installere den igen. Husk at oprette en bruger først, hvis det ikke allerede er gjort. Spiller man som gæst mister man sit spil, hvis man sletter app'en.
 
Top