Handel - Hvordan?

DeletedUser194

Guest
Hey,

Jeg forsøger mig at sælge nogle ting via "Handel" funktionen, men den virker ikke til at fungere.

Når jeg søger på handler finder den ingenting. Kun de generelle "NPC" handels købmænd, som bytter 1/10.

Hvorfor ser jeg ingen handler overhovedet? Virker den funktion endnu?

Mvh peter
 

DeletedUser

Guest
Handel virker skam. Grunden til at du ikke ser nogle handler, er fordi der ikke er nogen der bytter til den vare, som du har valgt af kriterie i toppen af handelssiden. Hvis du sætter begge filtre på "Alle varer", burde du kunne se alle handler fra hele nabolaget.
 

DeletedUser194

Guest
Når jeg ikke sætter noget flueben i "Vis kun naboers tilbud", så bør jeg vel kunne se alle tilbud på serveren/verdenen, ikke sandt? Det kan jeg dog ikke.

Det eneste jeg kan se, uanset hvad og hvordan, det er de NPC handler 1/10

Jeg kan ikke se nogle handler fra hverken mit nabolag eller andre, uanset hvilke filtre jeg vælger.

Jeg har handlet succesfuldt i den klan jeg har, sammen med to kammerater. Det kunne godt lade sig gøre. Alt andet er ikke tilgængeligt.

Hvad kan årsagen være? Begge filtre står i øvrigt på "Alle vare"
 

DeletedUser

Guest
Nej, man handler kun med spillere i sit eget nabolag. Filtret "Vis kun naboers tilbud" fjerner kun alle NPC'ers (også kaldet Købmænd) tilbud.

Hvis i kun kan se handler med 1/10, så send mig lige en supportanmodning, så skal jeg tjekke det i jeres nabolag.
 

DeletedUser

Guest
Tror også at man til at starte med har for lidt naboer, jeg havde nemlig samme problem, en af grundene til jeg lavede en klan og der foregår dog mere intern handlen + at du sparer forge point
 

DeletedUser194

Guest
Jah jeg kan godt se at der er problemer mht de nabolag. Det burde skifte/justere/tilpasse sig ofte.

Pt. er vi kun 22 i det nabolag hvor jeg "bor" og jeg er dobbelt så stor som den spiller der ligger på anden pladsen. Ergo er jeg nærmest alene i mit nabolag, for der er ingen som er på mit niveau, ingen at handle med. Det er egentlig ret kedeligt.

Faktisk kan jeg slet ikke opgradere yderligere i jernalderen, for jeg kan ikke trade mig til alle de vare og der er ikke plads, til at kunne lave dem alle selv.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis du er i en god klan der følger med dine point kan du handle der, de behøver ikke være naboer for at kunne handle med, plus at det ikke koster forge point der ;)
 
Top