Hardware Acceleration

DeletedUser12

Guest
Ærede konger og dronninger.

Det er nu et stykke tid siden vi sidst har oplevet klager eller problemer med at Hardware Acceleration. Vi vil derfor gerne vide om det er fordi der ikke er flere problemer med det rent ydelsesmæssigt, eller det er fordi I bare har opgivet at bruge det. Vi forventer at hvis det kører som det skal at fjerne muligheden for at slå Hardware Acceleration fra. Det er derfor vigtigt for os at høre om jeres oplevelser siden spillet sidst blev opdateret. På forhånd tak for jeres feedback.

Med venlig hilsen
Dit Forge of Empires team.
 

DeletedUser12

Guest
Det vil være super om du afprøver det for at sikre at du ikke har problemer med det længere. Vi vil være meget kede af, hvis jeres spiloplevelse skal ødelægges fordi det ikke er testet ordentligt igennem. Vi håber på at vi har fået løst de sidste af de problemer vi havde med Hardware Acceleration, så det kan køre mindst ligeså godt som uden :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har haft det slået til siden det blev annonceret og tilsyneladende uden problemer. Jeg skal dog lukke Explorer ned ind imellem for at tømme cachen. Har også oplevet at icon for færdige produktioner ( i venstre side) ind imellem bliver skjult hvis man står på kortet og kommer tilbage til byen. Men ved første opsamling kommer dt frem. Ved ikke om det har noget med HW Acc. at gøre.
 

DeletedUser12

Guest
Mange tak Janngordon. Fokus her er mest på det ydelsesmæssige. Det andet er grafiske fejl som kan løses uden ydelsesmæssige problemer :)
 

DeletedUser446

Guest
Ærede konger og dronninger.

Det er nu et stykke tid siden vi sidst har oplevet klager eller problemer med at Hardware Acceleration. Vi vil derfor gerne vide om det er fordi der ikke er flere problemer med det rent ydelsesmæssigt, eller det er fordi I bare har opgivet at bruge det. Vi forventer at hvis det kører som det skal at fjerne muligheden for at slå Hardware Acceleration fra. Det er derfor vigtigt for os at høre om jeres oplevelser siden spillet sidst blev opdateret. På forhånd tak for jeres feedback.

Med venlig hilsen
Dit Forge of Empires team.

Mjello - om det er hardware acceleration der er årsagen ved jeg ikke, men hastigheden er klart dårlig når man samler op, igangsætter produktion og lignende, skal der helst ikke ske for meget på en gang, så skal den gerne have tid til at tænke sig om, hvad det var jeg ville have den til. IE har jeg opgivet for den gik jævnligt helt i sort, Google Chrome virker bedre, men har også problemer med afviklingen.

Mvh
Lemmy
 
Jeg bruger Waterfox og har haft alt slået til i flere uger uden nævneværdige problemer. Dog har "idle"-ikonet sendt mig planløst rundt til producerende bygninger, men det har været i korte perioder, så jeg tvivler på, det har noget med accelerationen at gøre.
Det har desuden typisk været tirsdag eftermiddag, så mon ikke det har været nogle få tilfælde af "update-ups" .*:D*
 

DeletedUser1521

Guest
Jeg kan ikke køre spillet med hardware accelerationen sat til så hvis jeg ikke kan slå den fra kan jeg ikke spille ,min pc er ikke så stor og en lidt ældre model
jeg spiller på beta serveren,hvor man ikke kan slå det fra, og det er næsten en fysisk umulighed for mig ,og der er min by ikke særlig stor kun i jernalderen
 

DeletedUser660

Guest
Jeg kan ikke køre spillet med hardware accelerationen sat til så hvis jeg ikke kan slå den fra kan jeg ikke spille ,min pc er ikke så stor og en lidt ældre model
jeg spiller på beta serveren,hvor man ikke kan slå det fra, og det er næsten en fysisk umulighed for mig ,og der er min by ikke særlig stor kun i jernalderen

Det samme her... jeg får med jævne mellemrum den frygtede "blå skærm" og må genstarte pc'en, hvis jeg spiller med HA slået til. Så det er nok farvel til FoE hvis man ikke længere kan slå det fra.
 

DeletedUser1239

Guest
Jeg har ikke haft det slået til før jeg så den besked i dag. Jeg bruger Chrome skal lige siges. Min pc er rigelig stor og er i sidste tidsalder. Jeg kan uden det er slået til høste mine bygninger og i en lang køre sætte dem igang igen uden det mindste problem.

I dag satte jeg så det hardwear acc til igen og lukkede Chrome ned inden jeg skulle høste min by. Så høster jeg og det går ok, men at sætte produktionen igang igen var noget træls da det hakkede og jeg ikke kunne starte den op lige så hurtigt som jeg plejer så derfor er det slået fra igen, da det gør spillet langsommere og ja min mening er det er for dårligt lavet. Jeg kan ikke mærke forskel på om spillet er hurtigere tværtimod desværre og jeg vil genoverveje, at fortsætte med spillet, hvis det bliver fjernet.

Gakimus
 

DeletedUser1374

Guest
Ærede konger og dronninger.

Det er nu et stykke tid siden vi sidst har oplevet klager eller problemer med at Hardware Acceleration. Vi vil derfor gerne vide om det er fordi der ikke er flere problemer med det rent ydelsesmæssigt, eller det er fordi I bare har opgivet at bruge det. Vi forventer at hvis det kører som det skal at fjerne muligheden for at slå Hardware Acceleration fra. Det er derfor vigtigt for os at høre om jeres oplevelser siden spillet sidst blev opdateret. På forhånd tak for jeres feedback.

Med venlig hilsen
Dit Forge of Empires team.
Det virker fint nok. Men bruger det også på en meget kraftig maskine. så ved ikke om det er derfor.
 

DeletedUser666

Guest
En del problemer

Jeg har fået en del problemer på det sidste! Ofte vises ikoner for bygninger slet ikke - nogle gange er hele byen helt tom, selv efter at jeg har slettet browserdata. Derfor skal jeg tit dog lukke Explorer helt ned og genstarte alt for at komme videre. :mad:
 

DeletedUser45

Guest
Med HA slået til. Opsamling af mønter går trægt, efter efter 10 til 15 besøg hos naboer eller klan fryser spillet. Har opgivet at spille med HA slået til. Stort set igen problemer i spillet uden Ha slået til. Google chrome, Gamer pc Geforce 660 GTX, alt opdateret.

/aaronsrod
 

DeletedUser543

Guest
Jeg køre IKKE med HA slået til, da jeg simpelthen ikke kan spille spillet med det slået til.... hvis jeg ikke har muligheden for at slå det fra vil det desværre nok betyde at jeg ikke kan spille mere.

hattemager
 

DeletedUser1258

Guest
Bruger Crome - haft den tilsluttet fra dag 1 og aldrig haft problemer.
 

DeletedUser1543

Guest
Jeg var også nødt til at fravælge HA da de indførte det i sin tid. Spillet hakkede meget ved indsamling og jeg syntes heller ikke at kampene blev markant hurtigere.
Har så igen sat den til her til aften, efter at det efter sigende er blevet forbedret.
Resultatet er dog den samme.
Det ville da helt klart fjerne meget af spille glæden hvis det blev for besværligt/tidskrævende at køre spillet, som jeg mener er tilfældet når HA er aktiveret.
Jeg synes det er meget fint at folk selv kan bestemme om de vil slå det til eller fra.

John09
 

pngnoxy

Medlem
Jeg tror det er for tidligt at fjerne muligheden for at slå til eller fra.
Det er meget svært for lægmand at vurdere hvilke problemer der skyldes hvad synes jeg... Jeg oplever meget noget á la det Christian P skrev i dag 19.55 - men om det er IE-browser der generelt laver problemer eller HA har jeg meget lidt ide om... Chrome har for mig altid været mere driftstabil, men ofte mere langsom/laggende - igen, hvorfor? Jamen jeg aner det ikke... ;-)
 

DeletedUser12

Guest
Hej igen

Til alle jer der fortsat har problemer med Hardware Acceleration slået til: Gå venligst ned i indstillinger (nederst til venstre, den blå med tandhjulene), vælg fanen om og under systemoplysninger vælg kopier til "udklipsholder" og sæt det enten herind eller til support i en supportanmodning. Så sender jeg det ind så vi sikrer os at alle fortsat kan have glæde af spillet.

Jeres Forge of Empires Team
 

DeletedUser787

Guest
hej jeg høster og så logger jeg ud og ind igen og sætter så gang i bygningerne igen og hvis jeg skal MO/PO så må jeg logge ud og ind 2-3 gange inden jeg har været igennem klanen ellers skal den bruge en masse tid på at tænke jeg har opgivet at kæmpe ude på kortet da det som regel går i stå midt i kampen
det var sjovere i starten da spillet ikke skulle huske så meget men ellers er det ok forsætter med at spille det tager jo bare lidt længer tid
MVH King Louie.
 

DeletedUser787

Guest
hej så sidder jeg og siger at spillet er langsomt og så køre det bare næsten som det skal i dag skal først logge ud og ind igen efter at jeg har høstet og sat bygningerne igang og mo-po halvdelen af klanen så det er bare super håber at det forsætter sådan framover mvh king louie.
 
Top