Hardware Acceleration

DeletedUser903

Guest
jeg kan slet ikke finde indstillinger har jeg haft problemer med længe
 

DeletedUser12

Guest
Mange tak for jeres indput :) For at være sikker på at have givet det hele en fair chance er jeg lige nødt til at spørge om 3 ting:

1. Blev jeres browsers cache og cookies slettet for at sikre, der ikke var noget der, som påvirkede ydelsen?

2. Blev det testet i mindst 2 browsere? For at sikre det ikke er et browser mæssigt problem.

3. Er hardware acceleration tilladt på din computer? (Højreklik i spillet, vælg settings. Er der flueben i "enable hardware acceleration"?)

På forhånd tak for at bidrage til spillets kvalitet!


jeg kan slet ikke finde indstillinger har jeg haft problemer med længe

Nederst til venstre er der nogle små blå knapper. Nummer 4 fra højre har 2 tandhjul. Det er her indstillingerne gemmer sig :)
 

DeletedUser

Guest
Ærede konger og dronninger.

Det er nu et stykke tid siden vi sidst har oplevet klager eller problemer med at Hardware Acceleration. Vi vil derfor gerne vide om det er fordi der ikke er flere problemer med det rent ydelsesmæssigt, eller det er fordi I bare har opgivet at bruge det. Vi forventer at hvis det kører som det skal at fjerne muligheden for at slå Hardware Acceleration fra. Det er derfor vigtigt for os at høre om jeres oplevelser siden spillet sidst blev opdateret. På forhånd tak for jeres feedback.

Med venlig hilsen
Dit Forge of Empires team.

Det kører super på en splinterny Core I 7 - men de spillere der har ældre computere bliver jo hægtet af hvis I lukker for det, hardware accelerator er vel netop for dem som har ældre PC'er....eller hvad...?
Glem ikke dem der betaler for at spille spillet, også de der spiller på ældre divices :);)
 

DeletedUser12

Guest
Det er derfor at jeg netop nævner det her, så vi kan sikre at ingen bliver hægtet af ;)
 

DeletedUser1400

Guest
Efter jeres nye opdatering, kan jeg se at når jeg holder musen hen over mine sb, så viser den jeg har 0 fudge point lagt i, selvom jeg egentligt har den på 130 fp i
Jeg ved ikke om det lige hører til tråden her, og det er jo ikke fordi det som sådan er mig til gene, men en fejl herinde
 

DeletedUser12

Guest
Har du haft clearet din browsers cache? evt prøvet om det også sker i en anden browser for at se om det løser visningsproblemet.
 

DeletedUser45

Guest
Har kørt problemfrit efter at have hentet den sidste nye grafikdriver.:eek:
 

DeletedUser1400

Guest
hvad betyder clearet min browsers cache? hvordan gør man det?
 

DeletedUser12

Guest
Det betyder at fjerne de filer din computer bruger i din browser til at huske de sider du har haft besøgt, så den ikke skal indlæse alt hver gang. Det er forskelligt fra browser til browser hvordan man gør det. Venligst opret en support anmodning om problemet ved højreklikke i spillet og vælge support (browser) eller vælge indstillinger og så support for appen
 

DeletedUser1400

Guest
pk ja jeg opretter og så prøver jeg også det med at fjerne de sider i min broser som den husker, jeg mener jeg ved hvordan man gør det, nu du skriver det sådan ;-) he
Men det er så kun 2 sb som det sker ved, Deal Castle og FrauchenKirche, ellers sker det ikke ved de andre
 
Top