hjælp til opgaver

DeletedUser

Guest
fernikus har bedt mig om at bygge 2 garverier, men hen ser ikke ud til at være tilfreds selvom jeg har garvet noget i dem begge. nogen der ved hvorfor?
 

DeletedUser12

Guest
Har du bygget dem efter du har fået opgaven eller har du blot produceret noget i 2 du allerede havde? det er det første opgaven lyder på :)
 

DeletedUser

Guest
jeg har bygget 2 og produceret i dem, men han er stadig ikke tilfreds. det er jeg heller ikke.
har da bygget andet til opgaver hvor det bare har kørt i olie, men denne giver sig ikke.
 

DeletedUser

Guest
mener jeg ikke, men hvis det er tilfældet skal jeg sælge de 2 bygninger og bygge dem på ny. åh hå hå nej.

men nu kan jeg slet ikke komme ind i spillet. kan kun komme til forsiden hvor jeg trykker på brisgård, men der kommer intet spil frem kun en blå skærm. kunne næsten tro der er en der laver fis med mit spil hvis det kan lade sig gøre.
 

DeletedUser12

Guest
Du kan altid oprette en support ticket ved at højreklikke i spillet og vælge support. Så vil der blive kigget på, hvor fejlen er.

Jeg har ingen problemer med at logge på. Prøv at slette cookies/cache/history eller med en anden browser. virker det ikke så prøv at genstarte computeren.
 

DeletedUser

Guest
Slettede og byggede på ny, og det hjalp. så kan jeg lære at sige okay til opgave. :hmm: skønne spildte resourcer.

Genstartede komputer og det hjalp, så er det vist i orden det hele. :D
 
Top