Holdning til spillet og holdning til stor vs. lille klan.

DeletedUser1303

Guest
Hej

Jeg vil lige komme med lidt ytring om FOE, jeg ved godt det er et spil, og i spil må alle tage et nederlag med oprejst pande. Vi, i De Gyldne Krigere, vil godt komme med en opfordring:

1. Da det nu er et spil, kan vi vel kun opfordre til, at der skal være plads til alle.
2. Vi er vel også enige om, at der skal være plads til nye spillere og klaner, der godt vil være med.
3. Vi opfordrer til, at man holder sig til det, og ikke tyr til unødige angreb af andre klaner, der kun har til formål at smadre andres spilleglæde.
4. Vi er vel også enige om, at falde andre spillere eller sin klan i ryggen ikke er særlig fair.

Alt dette lever og ånder vi for i De Gyldne Krigere, man kan ikke altid være enige om tingene, men jeg synes det er usselt at angribe og smadre, bare fordi man kan. De Gyldne Krigere står for sammenhold og hjælp til alle, som ønsker at hygge sig, mens man lige fører en krig i ny og næ. Vi vil opfordre alle mindre klaner om at gå sammen, rejse sig mod de store klaner, og tage kampen op mod dem. Alle der har lyst er mere end velkomne, bortset fra dem som kommer ind, ikke får deres vilje og så går for at smække med døren. Denne dør vil for altid være lukket.


Held og Lykke med jeres spil

Klanfyrste i De Gyldne Krigere
Lederen
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1534

Guest
Jeg synes det er for sjov at læse denne besked, specielt når man ved hvorfor i blev angrebet.

Hvis man besidder et hamrende godt område på et KvK-kort må man acceptere at man er udsat, da andre klaner kan tænkes at være interesseret i området. Om det er en stor eller lille klan spiller jo ingen rolle.
Jeg kan forstå din irritation, hvis de tog område blot for at frisætte sektorene, men når de nu gerne vil have det område kan jeg ikke se at de skal straffes for at angribe.

Vi er selv en mindre klan og har før prøvet at blive udslette af Højelverne. Det piver vi ikke over.
De var bare stærkere end os.
Samme skete da Memento angreb os. Her prøvede vi at forsvare os og lavede angreb tilbage på dem kl. 2 om natten for at ramme dem.
Meeen uden held.. De var selvfølgelig også for stærke.

I stedet for at man sidder sig over i hjørnet og spiller fornærmet, bør ens klan kigge på de muligheder man har.
Vi indledte straks forhandlinger med Memento, som var meget fornuftige at snakke med og vi blev enige om hvilket område de gerne ville have.
Herefter frisatte vi de sektorer, så vi ikke bare mistede dem, men i stedet fik vare ind på lageret.

Det kan godt være at vi "blot" bøjede hovedet for en stor klan, men det her er et STRATEGI SPIL, hvor man skal tænke på sin klans bedste.
Så kom ud af hjørnet og kæmp videre. Jeg ved i har fantastiske folk som Thor, Tommy og Danny i jeres klan og at i hurtigt får taget et nyt område.

Alt held og lykke fremover til jer...
 
Top