HTML5

ditto6000

Aktivt medlem
Har haft html5 slået til men grundet fejl i beskederne og at sb'erne ikke åbner rigtigt når man skal smide Fp i er jeg gået tilbage til flash.. men oplever at jeg nu hver gang jeg skal logge på en server skal jeg vælge Flash til selvom jeg har tilladt den hver gang jeg er logget på alle servere..Kan det ikke slås til så jeg blot tillader den engang som det var før jeg afprøvede HTML5?

Mvh Ditto
 

DeletedUser2122

Guest
Har haft html5 slået til men grundet fejl i beskederne og at sb'erne ikke åbner rigtigt når man skal smide Fp i er jeg gået tilbage til flash.. men oplever at jeg nu hver gang jeg skal logge på en server skal jeg vælge Flash til selvom jeg har tilladt den hver gang jeg er logget på alle servere..Kan det ikke slås til så jeg blot tillader den engang som det var før jeg afprøvede HTML5?

Mvh Ditto

Hej Ditto6000.
Du må leve med at skulle tillade Flash hver gang .
Html5 bliver forbedret hele tiden. Da det jo bliver den der skal bruges fremadrettet.


Mvh.
Fugazi.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Tak for respons Fugazi .
Ikke at jeg finder deres løsning særlig optimal elle givende for spillet fremadrettet - tværtimod.. Helt fint der er frivillig tvang hvis det så først var når HTML5 fungerer men det er jo bestemt ikke tilfældet..
Mvh D
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Problemet er at Flash udgår så FoE havde ikke noget valg.
Jo flere der bruger HTML5 og indmelder fejl, jo før kommer det til at køre optimalt.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Ja det forstår jeg fint at det udgår. Nu kender jeg ikke hvem som har rettighederne over hvad og om andre sætter dagsordenen for hvornår Flash udgår men at vi nærmest skal tvinges til at bruge noget som slet ikke fungerer optimalt er slet ikke i orden.. Mega træls at man skal donerer i en SB den ene gang efter den anden og så åbner vinduet med en blank side ej heller at man ikke kan læse teksten i dele af beskedcenteret.
Nu har det kørt beta i ganske lang tid så det var vel for at opfange så store fejl som disse fremfor de først rettes efter det er sat i søen på alm servere..
 

FrejaSP

Aktivt medlem
At skrive code til et spil i et helt andet programmerings er noget af en opgave og dette er et 10 år eller mere gammelt spil med en masse context.
Det har taget 10 år at udvikle det spil vi har men de har kun brugt under et år på at recode det for HTML5.
Fejlene viser sig ofte først nå det går public, selv om de har testet et internt og på Beta. Der er mange ting der giver fejl, forskellig hardware m.m. Tror også HTML5 har brug for mere PC power så en gammel PC vil måske hade HTML5.
Nu har jeg ikke programmeret i de to sprog, så jeg gætter bare.
Jeg har nu også fået sort skærm i Flash. Alle update de laver i øjeblikket skal skrives i 2 sprog og det skal se ens ud og virke ens. Det er ikke et nemt job
 

ditto6000

Aktivt medlem
Tak for mere input freja.. Jeg siger bestemt ikke det er nemt at implementerer nye ting i spillet selv på flere sprog og recode et spil ej heller sætte det i søen men med den erkendelse virker det som et tilbageskridt at man så samtidig gør det mere besværligt for alle spillere indtil flere fejl er rettet. Lad mig dertil sige jeg spiller ikke på en gammel slidt PC og har stor forståelse for det kan være vanskeligt men det er vel det de så har 10 års erfaring med hvornår en spiludvidelse, recoding eller hvad det nu kaldes er så god at den er klar til at gå i luften..
HAR spiludviklerne brug for at gå ud med spillet in public ud over den periode på Beta for at fjerne fejl så tilbyd da lidt goder på en eller anden måde til en lille lukket gruppe for at stå til rådighed i en begrænset periode for at få øje på disse begynderfejl før den åbnes for alle spillere hvis de internes afprøvning ikke er tilstrækkeligt..:)

Endnu engang tak for al info ...
 

DeletedUser2122

Guest
Tak for mere input freja.. Jeg siger bestemt ikke det er nemt at implementerer nye ting i spillet selv på flere sprog og recode et spil ej heller sætte det i søen men med den erkendelse virker det som et tilbageskridt at man så samtidig gør det mere besværligt for alle spillere indtil flere fejl er rettet. Lad mig dertil sige jeg spiller ikke på en gammel slidt PC og har stor forståelse for det kan være vanskeligt men det er vel det de så har 10 års erfaring med hvornår en spiludvidelse, recoding eller hvad det nu kaldes er så god at den er klar til at gå i luften..
HAR spiludviklerne brug for at gå ud med spillet in public ud over den periode på Beta for at fjerne fejl så tilbyd da lidt goder på en eller anden måde til en lille lukket gruppe for at stå til rådighed i en begrænset periode for at få øje på disse begynderfejl før den åbnes for alle spillere hvis de internes afprøvning ikke er tilstrækkeligt..:)

Endnu engang tak for al info ...
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Ditto .

Beta er så den lille "lukkede" gruppe, hvor der gives lidt fordele for at man der bruger lidt tid og kommer med feedback. Jeg kan kun opfordre jer til også at være aktive på Beta. så vi også der får disse gode input.
Der vil dog altid stadig være fejl at rette når man rammer en server med et bredere publikum.
Vi er rigtig glade for at der er denne feedback også her på de danske servere. Tyder jo på at vi her også har dedikerede spillere der er villige til at være med til at afprøve og forbedre spillet. Så det er skønt at i spillere undrer jer, spørger ind , og i mange tilfælde svares af andre spillere. Alt læses dog med fra vores side. og gives videre som feedback til spiludviklere.
Jeg kan kun opfordre jer til fortsat at forsøge med Hml5, og blive ved med alle jeres feedbacks.
Issuet med at skulle klikke en ekstra gang når man bruger flash, vil der desværre ikke blive ændret på .
Mvh.
Fugazi.
 
Top