Humelridderne er kommet til C

DeletedUser1245

Guest
VI er en KVK.

Humle Ridderne er en klan af aktive spiller, der støtter og hjælper hinanden hvor det er muligt. Vi er altid på udkik efter aktive medspiller, og bestræber os på at hjælpe nye spiller råd og vare (fair trading) og poliring og motivering, så de hurtigst muligt kan få deres kongedømme op at stå, og blive et aktiv for klanen.

"Humle Ridderne" tilbyder et aktivt og socialt milijø med en høj grad af engagement og hjælpsomhed, noget for dig send en besked til Knud den hellige.

KVK.

Det er ingen hemlighed, at vi starter og satser på Senmiddelalderen, i KVK.
Selv om du ikke er kommet op på SM eller er over SM kan man godt deltage, enten med tropper eller de vare som vi ska bruge for at holde og vinde en sektor.

Det er naturligt friviligt om du vil deltage, men det luner alligevel, hvis vi står sammen om tab, da vil komme til at drage fordele af de gevinster, som bliver udebetalt.

Regler:

1. Poler og motiver så meger som muligt.
Med mindre i er på jagt efter BP.

2. Fair handel på market til gavn for alle i klanen.

3. Hjælp andre klanmedlemmer efter bedste evne.

4. Læs på forum. Brug gerne Klanchatten.

5. Giv besked på klanforum hvis du er indaktiv i mere end 2 dage. Fravær uden besked på fraværslisten i 7 dage eller mere medfører afsked uden yderliger varsel.

6. Overhold spillets regler

Carpe Diem!

Søster klan til Humle Ridder på B
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
blive medlem

jeg kunne giodt tænke mig at blive medlem spiller flere timer om dagen, men er ny i det her spil
 

DeletedUser1295

Guest
Bliv Medlem

Hejsa jeg er helt nystartet, men regner med jeg er rimelig meget på da jeg skal gå hjemme det næste halv år pga. en operation.
Der kan selvfølgelig komme dage hvor jeg ikke er online (hospital besøg, nyt gips og lign)
MVH
hjerting
 
Top