Hvad den sidste opdatering har grort ved spillet

DeletedUser341

Guest
Hej her er lige lidt samtale fra vores klan chat om hvor utilfredse vi er efter
den sidste opdadering:

Hej ...............Navn
Tak for samarbejdet så langt.
Jeg har nået mit mål om at komme i top 100 uden at bruge menneskepenge.
Jeg vil nu skrue kraftigt ned for tidsforbruget, for der er (for) mange ting jeg
har forsømt for at nå målet.
Dette spil kræver 24/7 hvisd man skal være med "på banen" og jeg har 10 timers
arbejdsdag normalt, så jeg vil sætte tidsforbruget ned og indhente nogle af de
ting jeg ellers har forsømt.
Vores FP bytte aftale bør nok ophøre nu, da jeg ikke kan garantere jeg vil være
"på" mere fremover. Jeg har "hældt" dagens 10 FP i din Royal Albert Hall.
Jeg vil heller ikke garantere at jeg tager tårnet i Kolonitiden, for det kræver
dagligt 4-5 timers kampe og jeg er ikke længere indstillet på at bruge så megen
tid.
Anyway... Tak for godt samarbejde.


Lyder bare fint min ven jeg er osse blevet godt træt af spillet efter de lavede
den sidste opdatering :-(


Wooow. Nr 99 på ranglisten ;-)
Og så er det uden at bruge menneskepenge.
Tak for støtte og hjælpsomhed fra klanen hvis største styrke er hurtige handler,
så man ikke hænger fast fordi man mangler varer man ikke kan producere med
bonus.
Så nåede jeg endeligt mit mål efter utallige timers klikken.
Dette spil koster en ufattelig mængde tid hvis man skal være med på banen uden
at bruge menneskepenge.
Da jeg har nået det mål jeg satte mig (det var vist i november måned) vil jeg
skrue ned for tidsforbruget, da der er masser af andre ting jeg har forsømt for
at spille dette spil.
Tak for "kampen" alle sammen i denne fine klan.


Ja jeg havde ikke kommet så langt som jeg er uden at købe diamanter, men efter
den nye opdatering har jeg godt nok fortrudt, da det er blevet næsten umuligt at
lave points uden at omlægge hele sin by til en militærbase, men hvad så med de
stoslåede bygninger?
Der er ganske enkelt ikke plads til militær, huse, SB'er og produktion på samme
tid :-(
Og at det tager 4 timer at træne en ny militær-enhed er da helt hen i skoven,
det gør at man skal bruge HELE dage på at kæmpe og træne og man har vel et liv
ud over dette spil...
 
Jeg kan tilslutte mig det meste af ovenstående, jeg har heller ikke brugt plastickortet, men ligger da i top 10 på de 3 danske servere.
problematikken sb-bygninger contra militær forstår jeg ikke helt, jeg har da de sb-bygninger som jeg ønsker (vil da gerne have dem højere i lvl), og tror nok mine naboer mener jeg har rigeligt af militær.
Jeg er endnu ikke stødt på et browserspil, som ikke kræver meget tid både i opbygning, men også i arbejde på at komme/holde sig i top, så jeg er ikke enig med klynkeriet over tidsforbrug, og at enhederne tager 4 timer at lave, ja, ellers ville der jo ikke være behov for særligt mange militærbygninger, og så blev det jo ikke særligt svært at bygge en by, så er der jo rigeligt med plads.
Langt det meste i spillet virker på mig rimeligt gennemtænkt, med et par enkelte svipsere ind i mellem, så fra min side er kritikken ikke så slem, nærmere sig mere roser (og jeg har været sur tidligere i spillet).
 

DeletedUser341

Guest
Jo jeg har da osse tapeseret min by med militærbygninger, men mister du så 2-4 enheder i kamp kan man være så uheldig at de alle kommer fra samme bygning = 8-16 timers opbygning før man er klar igen :-(
Kunne vi så i de mindste så ikke få små numre på vores enhedder så vi kan se hvilken bygning de er fra eller forskellige farver ect. det er møj surt at sidde og vente på at ens hær blir klar igen :-(
På denne måde kunne vi da i det mindst sortere så man måske kun skal vente i 4-8 timer..
Eller giv os mulighed for flere udbygninger så vi kan bygge flere huse og militær :-/
 
jeg er helt enig i at det er smadder irriterende at vi ikke kan se hvilke bygninger de enkelte enheder kommer fra, det kunne dog løses ved at evt manglende oplåst enhed automatisk flyttes til en "fri" bygning af samme type, hvor der er mulighed for at træne ny enhed.
 

DeletedUser341

Guest
jeg er helt enig i at det er smadder irriterende at vi ikke kan se hvilke bygninger de enkelte enheder kommer fra, det kunne dog løses ved at evt manglende oplåst enhed automatisk flyttes til en "fri" bygning af samme type, hvor der er mulighed for at træne ny enhed.

god ide!
 

DeletedUser341

Guest
Andre der har problemer med den nye opdatering?
Jeg er efterhånden så gal i skalden at jeg har lyst til at slette hele min by og stoppe :-(

1. Jeg går i krig og mister 2-4 jægersoldater okay np. men hvorfor fra samme bygning når man har 4 bygninger med 5 oplåste pladser i hver = 20 mulighedder? JA jeg bruger penge på spillet! Mangler numre eller lign. på enhedder så man kan se hvilken bygning de er fra TAK! Ellers er 4 timer for meget at vente på ny enhed!

2. Jeg har en angrebs bonus på 105% fra SB'er, men kan ikke komme i gennem Navarone som har 40% forsvars bonus ehhh Hvor er mine 105% bonus henne? virker den over hovedet?

3. Næsten det ½ af mit nabolag er klanmedlemmer, hvordan skal man så lave points? skifte klan, NEJ TAK! Mangler noget nabo rotation :-(

4. Efter 7-8 besøg hos naboer/klanmedlemmer SORT skærm GAAAB genstart spillet F5 er ikke nok! har ellers en noget kraftig pc med 8gb ddr3 ram m.m. ja ja flash sucks ved jeg godt...

Kunne Storm eller andre moderatorer svare på dette?
 

Daenerys

Medlem
angående punkt 4. i poisioncandys indlæg, så er det også blevet et stort problem hos mig i forhold til tidligere, hvor det også kunne være nødvendigt at genindlæse spillet ofte, så er det nu helt nødvendigt at logge af, lukke fanen, åbne en ny fane og genåbne spillet der. Har også for første gang haft behov for at sløjfe browserhistorik, hvilket hidtil ikke har været nødvendigt på nogle af de pc'er jeg har spillet på (har spillet siden august, og skifte den primære spille pc ud med en ny for et par måneder siden).

Ang. ændringerne mht. kamp, så er jeg enig i, at man lige skal vende sig til at AI'en er blevet sværere at slå, både hos naboer og ude på kortet. Jeg har endnu ikke erobret en hel provins af de nye som kom med opdateringen, men selvom jeg kun har +50% har jeg da kunne erobre 4 sektorer i Embruniez - dog med store tab til følge; og ja det er surt at skulle vente 4 timer på hver tabt enhed.

Alt i alt synes jeg nu meget godt om den seneste opdatering, ville dog ønske problemet med den sorte skærm ikke var blevet så meget værre som jeg synes det er - lige på det punkt var opdateringen et tilbageskridt. :(
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Angående den sorte skærm, har i så slået Animationer fra i jeres indstillinger (det lille tandhjul nederst til venstre)? Vi har jo problemet med, at animationerne fra hver by man besøger bliver gemt i browseren, og til sidst kan hukommelsen ikke hobe sig mere op, og Flash går i sidste ende ned. Derfor blev der lavet denne midlertidige løsning på problemet.
 

Daenerys

Medlem
Storm, ja animationer af andre spilleres byer står som inaktiv i indstillingerne.
Problemet har som sagt været der længe, men jeg synes nu det er blevet værre efter den seneste opdatering (jeg benytter chrome).
 
jeg har lige slået røganimationer i egen by fra, den havde jeg ikke set før, så nu håber jeg det hjælper.

Poisioncandy, ang kampe er blevet sværere, og det er vanskeligere at tage nye territorrier, så er gameplayet jo ikke umiddelbart lagt op til at man skal kunne jage igennem (alene forskningen indikerer jo at det er et spil som tager måneder uden brug af penge), så jeg synes ikke der skal klages over at man mister tropper og kun er i stand til at tage et par territorrier om dagen.
Jeg synes tvært imod godt om udfordringen, og ville ønske, at tidligere territorrier som ikke er erobret, automatisk fik opgraderet tropperne til den tidsalder som spilleren måtte være kommet op i.
 

DeletedUser341

Guest
Ja de er slået fra, men Explore er værst, så kommer Firefox, Crome er den spillet kører bedst i men er blevet rigtg slemt efter opdateringen :-/
 

DeletedUser341

Guest
Men Storm kunne du dog ikke give den ide vidre til udviklerne om at lade en fri kaserne overtage træning af soldat, da det er så træls at have 25 pladser i 4 bygninger og ku 2 træner soldater mens de 2 andre står stille og man skal måske vente 8-12 timer på at kunne angribe igen, jeg kan ikke se hvad iden med at bruge 120 diamanter på at oplåse plads nr 5 hvis hæren alligevel må vente så længe på at kunne angribe igen!
Så kan jeg jo lige så godt slette de 4 kaserner og smide huse og SB'er på den ledige plads, og så forsvinder det sjove i spillet, da det så kun bliver et spil om hvem har flest mønter og forsyninger :-/
 

DeletedUser

Guest
Enhederne er fastsat til bygningerne, og jeg tror det bliver et problem at skulle blande dem sådan.

Denne har forresten været sendt ind før: Identifikation af tropper (tilhørsforhold)

Der er ikke noget svar på hvorfor den ikke er taget med, men jeg kan lige prøve at skabe lidt fokus på den igen, for at se om ikke det kan give lidt mere kontrol over enhederne.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top