Hvad er max FP i forgepoint baren

ditto6000

Aktivt medlem
Oplever der er forskel på hvor mange FP der kan være i forgepoint baren.. Den ene gang kan jeg ikke have mere end 100 og en anden gang er der 134.. Hvordan virker den og er der forskel på hvad man høster eller det fx er 100 fp fra KE der afgører at den kan komme op på 134 eller ?

Har jeg fx 50 fp i baren og jeg får 100 fp i guldstatue i KE.. Mister jeg så en nogen af de 100 eller kan der være 150 i FP baren eller flere ifald man får 2 x 100 i KE eller hvordan virker det?

Glædelig jul alle sammen
 
Senest redigeret:

DeletedUser2122

Guest
Oplever der er forskel på hvor mange FP der kan være i forgepoint baren.. Den ene gang kan jeg ikke have mere end 100 og en anden gang er der 134.. Hvordan virker den og er der forskel på hvad man høster eller det fx er 100 fp fra KE der afgører at den kan komme op på 134 eller ?

Har jeg fx 50 fp i baren og jeg får 100 fp i guldstatue i KE.. Mister jeg så en nogen af de 100 eller kan der være 150 i FP baren eller flere ifald man får 2 x 100 i KE eller hvordan virker det?

Glædelig jul alle sammen
Hej Ditto.
Man kan optjene 10 fp i baren. Du kan samle op til 100 fp i din bar . Opsamler du 99 fp, og høster en bygning der giver f.eks 11 fp, går den på 110 fp. der er ingen øvre grænse for hvor stor overskridelsen kan være. så samler du en 100 fp op i Ke ved 99 fp i baren bør den tælle 199 i din bar .
God jul også til dig .

Mvh.
Fugazi.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Tusind tak for hurtigt svar..Det du så også siger er at har jeg fået 100 i KE så skal de bruges før jeg evt åbner en mere guldstatue med en ny mulighed for at få 100 mere?
/Ditto
 

DeletedUser2122

Guest
Tusind tak for hurtigt svar..Det du så også siger er at har jeg fået 100 i KE så skal de bruges før jeg evt åbner en mere guldstatue med en ny mulighed for at få 100 mere?
/Ditto

Hej Ditto 6000.
Nej i det tilfælde at du har 100 fp i baren og får en relikvie med 100 fp, vil tælleren gå på 200... og så fremdeles.
Mvh.
Fugazi.
 
Top