hvem har dog fundet på at forsvar

DeletedUser1477

Guest
når en angriber din by med 7 slyngler og 1 soldat. så går dit forsvar efter slynglerne :mad:og ikke den enkelte soldat og så udrydde slynglerne med et skud eller et slag.
dit forsvar vil altid tabe når dette er fremgangsmåden for forsvaret.
når jeg ser gennemgangen af slaget sidder jeg tilbage med følelsen af ( gloser man bliver banned for).
forsvaret bør bliver opgraderet så man enten selv kan forsvare sig, hvis man er på i det øjeblik angrebet sker sker eller at man kan prioritere hvem/hvad ens forsvarende soldater skal angribe. for den måde forsvaret reagere nu, hvor det angriber ligegyldige soldater, er under alt kritik.

ser ud til at i opgraderingen på beta, at forsvarene angriber de andre soldater,før end de angriber slyngler. det var jeg ude for da jeg angreb med 4 soldater og 4 slyngler.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1104

Guest
det gælder i alle aldre at det sker og forstår slet ikke at din tråd er så gammel uden at problemet er blevet fikset..
synes det er mange aldre siden at det var muligt at få slyngler, det burde være mere nemt for alle engang imellem at få dem eller at de bliver dårligere som aldrene går
 

Aquador

Nyt medlem
det gælder i alle aldre at det sker og forstår slet ikke at din tråd er så gammel uden at problemet er blevet fikset..
synes det er mange aldre siden at det var muligt at få slyngler, det burde være mere nemt for alle engang imellem at få dem eller at de bliver dårligere som aldrene går

Enig, men igen, med fare for at blive bannet, sødan små prob's bliver der ikke gjort noget ved, ligesom der heller ikke bliver gjort noget ved nye naboer, jeg har nu gennem de sidste 8 md. haft de samme naboer i toppen, hvor nr. 1 har over 17.000.000 jeg ligger selv med 1.700.00
 

DeletedUser543

Guest
nu må der til at ske noget, for dette problem er for stort......

hattemager
 

DeletedUser543

Guest
nu må der til at ske noget, for dette problem er for stort......

hattemager
 

DeletedUser1313

Guest
Kan kun give ret at det er squ underligt, at når din hær skal forsvar så går den efter slynglerne og ikke soldaterne først, men når du angriber en NPC så kan den godt finde ud af at angribe soldater før slyngler.

Har også undret mig over det, men kommer ikke bag på mig :p
 

DeletedUser543

Guest
hvordan kan der gå over tre måneder uden der bliver gjort noget ved denne bug i spillet ? er det fordi det er de "mest" aktive spillere er anvender denne bug ?
 

DeletedUser1313

Guest
Ja, det er ganske fedt at der ingenting sker. Bliver angrebet af en med 2 uni-tanks og 6 slyngler hver dag, og selv om at jeg fylder hæren op med enheder der skal ramme tung våben, så skyder de på slynglerne først !!! Hvis i ikke kan løse det simpelt, så lav da en priotets liste, som folk selv kan sætte hvilke enheder der skal slagtes først.
 

DeletedUser1757

Guest
Kunne det ikke være fedt at når man var online og ens by blev angrebet popper vinduet frem så man bliver istand til at styre sine tropper selv - mange gange foretager computer systemet hovedløse valg. som f.eks at rende frem og tilbage istedet for at gå efter angriberen.
Bare et forslag.
 

DeletedUser543

Guest
nååååååårrrr vi må heller prøve igen..... nu for over 4 måneder siden blev denne tråd startet, den omhandler en bug i spillet, som stadig ikke er blevet løst...... kommer der en tilbagemelding på om det er noget, som skal løses eller har man fra udviklerens side opgivet ????

hattemager
 

DeletedUser1267

Guest
Der skal vist pustes lidt mere liv i denne tråd - måske især dette emne! Det er aldeles latterligt at det er skruet sammen på den måde, hattemager påpeger...det har intet med forsvar af byen at gøre, og SB'erne, der yder hjælp til dette bliver overflødige, når det matematiske system tager over ved forsvar.
Jeg tror ikke der er nogen, der kan stille et forsvar, der kan slå et angreb tilbage bestående af 7 slyngler og en enkelt anden enhed. Der skal gang i tænkeboksen, så der kan laves et nyt system.
Hvis ikke det havde været så besværligt at lave noget om i dette spil, kunne det være så godt, hvis man kunne få en melding, når nogen vil angribe, og så selv tage kampen...det ville være pvp, og måske endda sjovt.
 

DeletedUser543

Guest
Ja så er der gået et halvt år uden nogle former for tilbagemelding.... Det begynder godt nok at blive lidt pinligt !

hattemager
 

DeletedUser355

Guest
Det værste er vel egentligt at det ikke er ens vilkår for alle. Slyngler kan jo kun bygges hvis du har vundet slyngelstuen i sommer event 2014. Kan ikke huske om den også har været der senere, men der er da i hvertfald tusindvis af spillere der ikke kan stille med slyngler og når nu de er så afgørende for angriberne burde de da bare kunne købes/bygges fra dag 1 man spiller.
Jeg har ingen slyngler på C men masser på B. Det er så to fuldstændigt forskellige spillestile jeg bliver nødt til at køre og skal da lige sige det er sjovest MED slyngler!
 

DeletedUser1617

Guest
Tilslutter mig koret om, at der stadig intet er sket.
plz come on InnoGames
 

DeletedUser1380

Guest
Hej

Jeg tror det vil hjælpe om du lagde dit opråb under "Freedback" længere oppe.....der læser Admin med. :)
 

DeletedUser543

Guest
Det kunne godt være man skulle prøve at så lidt opmærksomhed på den måde, for her sker der slet ingen ting !

hattemager
 

DeletedUser543

Guest
Når det kan være vi lige skal have lidt gang i denne tråd igen.... og ja jeg har tænkt mig at skrive på den hver måned endtil det sker noget..... bare et lille svar eller udmelding fra support vil være fint....

hattemager

PS. kan sige det nu er gået 8 måneder uden svar......
 
Top