Hvisk

Når man hvisker til en anden spiller, kan man kun have 2 hvisk åben af gangen.

Jeg vil foreslå, at man kan have 4 hvisk åbent på en gang.

Jeg havde brug for det her den anden dag for at koordinere 10 levels boost af min Arken. Det blev meget besværliggjort af, at jeg hver gang, jeg skulle tale med en spiller skulle scrolle op i Klan chatten, for at finde vedkommende og så trykke hvisk, herefter forsvandt en af de andre, jeg havde i hvisk, som jeg så skulle finde igen længere oppe i chatten.

Grunden til 4 hvisk åbent på en gang, er, at skal man have boostet er det de 4 første pladser, som skal boostes.
 

DeletedUser2122

Guest
Når man hvisker til en anden spiller, kan man kun have 2 hvisk åben af gangen.

Jeg vil foreslå, at man kan have 4 hvisk åbent på en gang.

Jeg havde brug for det her den anden dag for at koordinere 10 levels boost af min Arken. Det blev meget besværliggjort af, at jeg hver gang, jeg skulle tale med en spiller skulle scrolle op i Klan chatten, for at finde vedkommende og så trykke hvisk, herefter forsvandt en af de andre, jeg havde i hvisk, som jeg så skulle finde igen længere oppe i chatten.

Grunden til 4 hvisk åbent på en gang, er, at skal man have boostet er det de 4 første pladser, som skal boostes.

Hejsa . Den skønne Helene

Jeg vil sende dit forslag videre til spiludviklerne.

Mvh.
Fugazi.
 
Nu kigger jeg i indsendte forslag, der er sendt videre til udviklerne, og kan se, at sidste indsendte forslag var i 2015.

Men jeg kan jo se, at der er mange forslag efter den dato, som er kommet frem, og hvor der er lovet, det vil blive sendt videre, hvad sker der med dem?
 

DeletedUser2122

Guest
Nu kigger jeg i indsendte forslag, der er sendt videre til udviklerne, og kan se, at sidste indsendte forslag var i 2015.

Men jeg kan jo se, at der er mange forslag efter den dato, som er kommet frem, og hvor der er lovet, det vil blive sendt videre, hvad sker der med dem?

Hejsa Den Skønne Helene

Sidst indsendte forslag er foretaget den 4 maj 2017.
Hvordan du kommer til årstallet 2015, ved jeg ikke . men der er sendt utallige ind siden .

Når forslagene er nået spiludviklerne, tager de stilling til om det er noget der skal bruges her og nu, på sigt eller noget som lægges i sandkassen.
Et forslag der bliver til noget annonceres ikke her på forum. Men bliver synligt, hvis spiludviklerne har taget den til sig og dermed impementeret den i spillet.
Mange forslag bliver rent faktisk til noget, enten i den indsendte form eller en redigeret. ( evt sammensat af flere indsendte forslag )

Mvh.
Fugazi.
 
Top