Hvisk

Orca

Medlem
Hejsa

Kan det passe at Hvisk har prioritet over Beskeder? Hvis ja må det da være en fejl...

//Orca
 

DeletedUser2122

Guest
Hejsa

Kan det passe at Hvisk har prioritet over Beskeder? Hvis ja må det da være en fejl...

//Orca
Hej Orca

Kan du uddybe lidt hvad du mener.
Hvad der sker der får dig til at mene hvis har højere prioritet ?

Mvh.
Fugazi.
 

Orca

Medlem
Jeg sad tirsdag eftermiddag og skrev en besked til min klan, da der var en der hviskede til mig. Cursoren forsvandt og jeg tænkte egentlig at det var pga lag, men da jeg havde sendt beskeden, så jeg at det jeg havde skrevet, inden jeg opdagede at den var forsvundet, stod i skrivefeltet på min hvisk. Når jeg skriver en besked kan jeg ikke også skrive i hvisk, så derfor mit spørgsmål...
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg sad tirsdag eftermiddag og skrev en besked til min klan, da der var en der hviskede til mig. Cursoren forsvandt og jeg tænkte egentlig at det var pga lag, men da jeg havde sendt beskeden, så jeg at det jeg havde skrevet, inden jeg opdagede at den var forsvundet, stod i skrivefeltet på min hvisk. Når jeg skriver en besked kan jeg ikke også skrive i hvisk, så derfor mit spørgsmål...

Hej Orca.
I så tilfælde kan jeg svare nej.
Hvis curseren forsvinder... tror jeg det har mere at gøre med performance på din enhed, flash, og som du skriver lag .
Jeg har selv oplevet før at curseren hopper.
Genindlæsning af browser løser ofte dette, samt opdatering af flash.

Mvh.
Fugazi.
 

Orca

Medlem
Jeg kan så meddele at det stadig er et problem. VI har testet det i klanen og det er ikke kun ved mig det sker. Kan vi ikke få fokus til at være der hvor vi skriver som førhen og ikke en prioriteret Hvisk?
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg kan så meddele at det stadig er et problem. VI har testet det i klanen og det er ikke kun ved mig det sker. Kan vi ikke få fokus til at være der hvor vi skriver som førhen og ikke en prioriteret Hvisk?

Hej Orca .
Den er sendt videre.
En umiddelbar løsning er ikke på vej . I det øjeblik en anden skriver i hvisk, vil den få prioritet.
Måske det løses når flash udfases. Dette dog også uden garanti.

Mvh.
Fugazi.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top