HVor mange spillere i Arvahall

DeletedUser

Guest
Jeg er nysgerrig (og lidt doven), er der nogen der kan fortælle mig hvor mange spillere der er i Arvahall? Kunne selv oprette en spiller der men synes jeg har nok i at spille på en server og så har jeg lidt mere tid til at poste her :)
 

DeletedUser

Guest
Tusind tak for svaret. Jeg antog at eftersom Arvahall åbnede dørene før Brisgard ville der være flere spillere. Brisgard har 4574 spillere lige nu. Er der nogen større forskel på de to servere?
 

DeletedUser

Guest
nej det skulle hvis være det samme det var det i vært fald da jeg også spillet i brisgard
 

DeletedUser

Guest
Jamen Brisgard har 4574 på ranglisten så næsten dobbelt så mange.
 

DeletedUser

Guest
jeg vil tro det er fordi at brisgard står som den anbefalet verden når man tilmelder sig som ny bruger og der for vælger de fleste ny den verden
 
Det er fordi Arvahall har eksisteret 2-3 måneder længere end Brisgaard, og de fleste spillere er kommet langt forskningsmæssigt, så er det ikke sjovt at komme ind som ny spiller og blive klasket hele tiden. De er jo bagud fra start og holder så op med at spille.

Jeg kunne godt forestille mig, at i løbet af januar åbner en ny verden, for at holde på nye spillere, det er jo normalt med browserspil, men vi spiller jo på betaversion, så det er spørgsmålet hvor langt der er igen til spillet anses for færdigudviklet.
 

DeletedUser

Guest
Ja det er nok det vakini. Bare ikke det jeg forventede. Da jeg oprettede mig på den nyeste engelske server var der over 45.000 spillere på den :S
 

DeletedUser

Guest
I England bor der ca. 10 gange så mange som i Danmark, så rent statistisk passer det jo fint med at den engleske server har ca. 10 gange så mange spillere :eek:
 

DeletedUser

Guest
Skal jeg forstå det sådan, at det ikke er voldsomt smart at forsætte i "denne verden" (startede i går). Eller er der sket noget hen over tiden (sidste indlæg her er jo over et år gammelt), så det ikke gør den store forskel hvilken "verden" jeg spiller på?
 

DeletedUser12

Guest
Du bør ikke ligge så meget i hvor meget der sker på dette forum i forhold til den verden du spiller på. Klan vs klan funktionen er endnu ikke introduceret, så rygter, propaganda og dets lige har ikke rigtigt haft det store formål. Jeg vil dog mene at den nyeste verden Cirgard har lidt mere aktivitet, men det burde ikke gøre en stor forskel.
 
Top