Hvor ser man MMR

DeletedUser2909

Guest
I klanslagmarken afgør antallet af MMR point hvilken liga man spiller i.
Kan man se hvormange MMR ens egen klan og andre klaner har.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej lodvig.

Du kan umiddelbart se hvordan listen ser ud i din egen by. Ovre til højre af din by, næsten ved siden af den lille sø med bosættelses skibet, har du fået en ny bygning. Hvis du klikker på den, vil du komme ind og se highscore listen over hvordan klanerne ligger. Dertil oppe i toppen af det vindueer der 2 faneblade, det andet faneblad viser en highscore over din klan, og dem der har kæmpet og kæmper under den igangværende slagmark.

Håber det gav svar nok :)
 

DeletedUser2909

Guest
Ja det ved jeg. Det jeg spurgte om var om man kan se klanens MMR score, ikke antallet af sejrspoint.
 

Lizif

Aktivt medlem
I klanslagmarken afgør antallet af MMR point hvilken liga man spiller i.
Kan man se hvormange MMR ens egen klan og andre klaner har.

Man kan ikke se MMR, men man kan nogenlunde se hvor man ligger når der er en KS igang.
På kortet vil den klan med flest MMR være den klan der er rød og ligger ca kl 11, derefter er der grøn og så gul osv
Farverne er sat ens hver gang i den rækkefølge klanerne har mest MMR og placeringen er mod uret, den klan med laveste MMR vil ligge kl 12 eller lidt over kl 12 alt efter hvor mange klaner der er på kortet.
(man er altid selv grå, men for de andre klaner på kortet har du en af de andre farver)

Hvis du kikker på denne side og går lidt ned så vil du se hvad det kræver af MMR at være i de forskellige ligaer, og lige under kan du se hvad i vil få af MMR for pladserne i KS alt efter hvor mange klaner der er med på kortet.

forgeofempires.fandom.com/wiki/Guild_Battlegrounds

Hvad man har præcis af MMR er svært at finde ud af da det stadig er ulige tal mht til opstarten af KS hvor man fik de første MMR baseret på KvK og KE, men man kan regne det nogenlunde ud ved hjælp af den side når man skifter liga.
 
Senest redigeret:

Lizif

Aktivt medlem
Et forslag til MMR så man kan se hvad man har og andre har:
På klan ranglisten kan man se hvilke ligaer klanerne er i, kunne man lave en tekst som viser klanens MMR når man holder musen over KS ikonet eller vise MMR ved at klikke på ikonet
 

DeletedUser2909

Guest
Tak Lizif
Jeg har studeret hvad jeg kunne finde i diverse Wikis og forums uden at finde svar.
I den søgning har jeg fundet reglerne for at blive fordelt i de forskellige ligaer, men så melder spørgsmålet sig jo hurtigt: hvor langt er vi så fra avancement eller det modsatte.
Derfor undrer det mig også at vi ikke kan se MMR nogen steder og jeg støtter derfor dit forslag.
Dit forslag om at kigge på rækkefølgen på kortet er naturligvis en god ide.
 
Top