Hvor tit rettes fejl i spillet ?

skoven.

Medlem
Her er et par fejl som er ret trælse
I KE der skydes ikke først på slynglerne det er bare en af flere som jeg kunne have filmet
nu er det jo ikke Beta så er vel ikke os der skal finde de fejl selv om jeg skriver mange fejl til support.




Crash flere gange dagligt i KE
2017-07-06_12-36-05.png
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Videoen er allerede indsendt til udviklene til analyse om hvorvidt der er noget galt, men det er vigitgt at huske at når man vurdere om noget er forkert skal man både se på terræn (kan enheden bevæge sig længere - bjerg/Skov/vand) og rækkevidde (hvor langt kan enheden skyde).

Mht crash så er der desværre nogle problemer med den nuværende version af Chrome + Windows 10 som gør at Flash crasher hyppigere end normalt
 

skoven.

Medlem
Videoen er allerede indsendt til udviklene til analyse om hvorvidt der er noget galt, men det er vigitgt at huske at når man vurdere om noget er forkert skal man både se på terræn (kan enheden bevæge sig længere - bjerg/Skov/vand) og rækkevidde (hvor langt kan enheden skyde).

Mht crash så er der desværre nogle problemer med den nuværende version af Chrome + Windows 10 som gør at Flash crasher hyppigere end normalt


Så gå tilbage til Windows 8 og bruge den gamle Explorer det skulle hjælpe
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Google og Adobe arbejder på at løse problemerne men problemet er desværre generelt og har ramt mange andre applikationer på nettet som bruger flash og ikke kun os så vi håber på at de når frem til en hurtig løsning.
 

skoven.

Medlem
Google og Adobe arbejder på at løse problemerne men problemet er desværre generelt og har ramt mange andre applikationer på nettet som bruger flash og ikke kun os så vi håber på at de når frem til en hurtig løsning.

Har skiftet til Firefox håber det hjælper
mit spil på c har lavet 2 gange frossen skærm i dag med Chrom
 

DeletedUser1332

Guest
og det er jo ikke kun i KE som der er problemer KVK crash jo også rigtig tit med alle de peng de får ind på det her spil hvorfor er det så at de ikke kan få nogen gode store server til at køre KVK så der ikke er de problemer
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
En hel del af disse fejl skyldes at flash går ned eller fejl i forbindelse med interaktionen mellem browser og flash.

Derfor er udviklerne også i gang med fjerne spillets afhængighed af flash. Det er en igangværende process og der vil komme flere informationer ud om dette når vi er længere i forløbet.
 

DeletedUser2065

Guest
Så jeg skal vist bare prise mig heldig for at have 1 rimelig stabil oplevelse med FoE og Chrome i øjeblikket? Lidt hakken i grafikken når der er bevægelser måske, men ikke nogen direkte nedbrud er blevet observeret de sidste mange uger.
 
Top