Hvordan bytter man byggeplaner?

DeletedUser

Guest
Jeg har et problem, jeg har nemlig et overskud af byggeplaner.

Jeg har læst at man kan bytte 2 ens byggeplaner til en tilfældig, hvilket er heldigt når jeg har henholdsvis 3 og 4 af nogen jeg vil bytte med.

Som jeg kan se rundt omkring skal man ind og bytte dem via. Lager -> Storslåede Bygninger -> Bygningen hvor jeg skal bytte planerne. Derefter skal man trykke på planen og der skulle komme en mulighed op for at kunne bytte. Desværre ser jeg ikke nogen mulighed der :/

Nogen der kan fortælle hvordan man så skal gøre da jeg tydeligvis ikke har forstået hvordan man gør.

På forhånd tak :)
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi funktionen endnu ikke er kommet. Den kommer først med opdateringen til version 0.24, som bliver implementeret d. 15 januar.
 

DeletedUser418

Guest
Det er da noget totalt "humbuk"...!
Det er ok at man skal give 2 byggeplaner for at få den man mangler, men når man så bare får en man har i forvejen..!
Jeg havde 20 byggeplaner til mit fyrtårn, og byttede og byttede og hvad fik jeg ud af det..! ikke en fløjtende fis, ikke andet end at jeg kun havde 10 byggeplaner tilbage hvor 2 af dem var genganger.
Hvis det skal være på den måde I har tænk jer det skal foregå, så kan det godt nok være lige meget :-(

ØV Øv siger jeg bare :-(
 
jeg kan sige, jeg har byttet 4 gange,

1) 2 ens byggeplaner og fik den samme
2) 2 forskellige byggeplaner og fik en dublet yderligere
3-4) 2 forskellige byggeplaner og fik nogle jeg ikke havde (den 6. i een bygning og den 4. i en anden)

der er jo kun 1/9 x mgl. planer chance for at få en man ikke har, og det er frustrerende som Colobus overhoved ikke at ramme en man mangler.
 

DeletedUser355

Guest
Byttede to gange. Fik ingenting overhovedet! Hvad er det for noget?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser418

Guest
Det lyder på mig, som om dette her bytteri, bare er en måde hvor ved, vi kan komme af med de byggeplaner som vi har for meget. og HELT uden at få noget som helst ud af det.

Hvis det ikke ændres, så kan I lige så godt fjerne det "tyveri" fra spillet, det er i alt fald med til at fjerne min lyst til at spille videre.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes også det er skuffende, havde forventet en mulighed for egentlig handel. Men ret skal være ret, der ER dog en chance for at få byggeplaner man ikke har i forvejen. Den er bare ikke så stor hvis man ikke mangler så mange...
 

DeletedUser

Guest
hvor tit modtager man de byggeplaner?? jeg er nået tidlig middelalder og har modtaget 3. 2 ens og en til en anden bygning
 

DeletedUser

Guest
Du skal nok regne med ca. 1 - 1,25% chance for at få en byggeplan hver gang du polerer, motiverer eller plyndrer. I givet fald vil du få en tilfældig byggeplan til en tilfældig bygning i samme tidsalder som bygningen du polerer, motiverer eller plyndrer.
 
Top