Ibenholt??

DeletedUser411

Guest
Hej! I hvilken provins er det muligt at få forstærket ibenholt??
Spørger fordi både mig og min ven har ikke fået det som forstærker det.
Så er nysgerrig :)
 

DeletedUser

Guest
Det er helt tilfældigt hvilken af de fem varer for jernalderen du får.

Når du udforsker kortet og erobrer provinser får du en tilfældig vare som bliver forstærket. Du kan maks. få 2 i hver tidsalder, så hvis du ikke har erobret begge endnu har du stadig chancen. Hvis I derimod har fået jern og stof må I ud på markedet eller være med i en klan som I kan bytte med :)

Du kan se her:
worldmap_en_haulenois.jpg
hvor du får hvad :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser411

Guest
Vi er ved tidligmiddelalder begge to, men har ikke fået sådan så vi kan producere mere af det :)
Det var nu os mere for at vide hvor det nu var den ville være, hvis det var :)
Men tak!
 

DeletedUser

Guest
Desværre, I må ud og handle for at få ibenholt så :)
 

DeletedUser411

Guest
Jaa det er ikke andet for, det er bare lidt svært at få fat i syntes jeg når man kigger i marked :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis i slutter jer til en klan kan i handle med alle klanens medlemmer uden at bruge forge point for at handle.
 

DeletedUser411

Guest
Vi har startet vores egen, men det er jo stadig lidt kedeligt når vi næsten har de samme ting..
Hvor kan man joine klaner??
 

DeletedUser12

Guest
Snak med jeres naboer eller kig på ranglisten og find en klan I syntes om og søg ind ved at skrive til dem (lederne hvis de har været så flinke at skrive hvem det er) :)
 

DeletedUser365

Guest
Det kan du i princippet godt, men du kan kun være med i én klan på hver server, men det kan jo være 2 forskellige klaner du er medlem af :), mange klaner har en søster klan på en anden server.
 

DeletedUser411

Guest
Nå okay, så jeg bliver nødt til at melde mig ud af den jeg er i nu, for at komme med i en ny og større :)
 
Top