Idé: Forbedring af støtte/plyndring/besøg

DeletedUser2231

Guest
Hej,

Vi er alle sammen mere eller mindre vanedyr og der er ikke noget, for mig personligt, som at stå op om morgenen sammen med FoE - støtte og besøge venners kro eller plyndre en nabo, MEN når det tager 24 timer at nulstille vil dette altid blive forskudt længere frem på dagen, indtil det til sidst ligger så sent om natten at man bliver tvunget til at misse en hel dag med støtte/plyndring/besøg.

Mit forslag til forbedring er som følger:
Reducer støtte/plyndring/besøg timer med min. 1 time for at undgå forskydelse eller endnu bedre: sæt et fast nulstillings tidspunkt som I allerede gør med KE og som de gør i World of Warcraft med daily quests.
Så undgår vi at vanedyrene uddør :)


Tak for jeres tid og god weekend,
Wraiq


PS. I må gerne sætte en dato, tidspunkt på når man besøger en ven.
På den måde kan man hurtigt få udskiftet sine inaktive venner med nogle aktive :)
 

DeletedUser2122

Guest
Hejsa Wraig.
Vanedyr er vi nok en del af her på Foe.
netop den faktor gør så at vi " vanedyr " kan snydes når vi for en gangs skyld træder forbi normen, og ikke følger vores faste procedure, er så den chance alle de andre så har for at bryde ind hos os. Plyndre. En ændring med en faktor på f.eks 1 time. Vil stadig betyde forskydninger for spillere der er trofaste og ikke viger 1 minut fra spillet.


Mit bedste bud er at man planlægger ens egen spil efter egne kendte faktorer, F.eks arbejdstider, byture og meget mere. Angreb/plyndringer kan man forsøge at minimere.

Jeg sender ikke forslaget videre.


Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2231

Guest
Vanen er netop at støtte og besøge mine venner når jeg står op.

Plyndring er en taktisk beslutning som desuden hænger sammen med dit offers produktion.
Om jeg angriber samme person samme tid, hver morgen er ligegyldig i den forstand at jeg alligevel har 24 timer til at plyndre efter jeg har vundet et angreb mod en nabo.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med at vi kan snydes og tror derfor at vi taler forbi hinanden.
Derudover mener jeg at bagudgående forskydning er bedre end en fremadgående.

Mit problem er at jeg på et eller andet tidspunkt får forskudt 'støt en ven' så meget at jeg bliver nødt til at skippe en hel dag.
Det er en dårlig oplevelse som føles som min fejl, men faktum er at det er umuligt at undgå...
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2122

Guest
Vanen er netop at støtte og besøge mine venner når jeg står op.

Plyndring er en taktisk beslutning som desuden hænger sammen med dit offers produktion.
Om jeg angriber samme person samme tid, hver morgen er ligegyldig i den forstand at jeg alligevel har 24 timer til at plyndre efter jeg har vundet et angreb mod en nabo.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med at vi kan snydes og tror derfor at vi taler forbi hinanden.
Derudover mener jeg at bagudgående forskydning er bedre end en fremadgående.

Mit problem er at jeg på et eller andet tidspunkt får forskudt 'støt en ven' så meget at jeg bliver nødt til at skippe en hel dag.
Det er en dårlig oplevelse som føles som min fejl, men faktum er at det er umuligt at undgå...

Hej Wraig.

Alle spillere er jo " ramt " af den samme tidsforskydning. Så en tidsforskydning som du foreslår vil bare rykke problemet. Uanset hvad eller hvordan den ville blive ændret, vil den ramme spillere. Nøjagtigt som det er uden at lave en tidsforskydning.

Forslaget lukkes.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2231

Guest
Ja, men forslaget var at få forskydningen til at føles godt i stedet for dårligt.
Anyway, beslutningen er jo taget så tak for din tid


Venlig hilsen
 

DeletedUser623

Guest
Jeg er altså enig med Wraig, synes også det er møg irriterende med den tidsforskydning og har faktisk tidligere forslået støtte kunne være dato baseret, så man kun kan støtte en gang i døgnet og, altså med en nulstilling. Og ja selvom vi alle er ramt af den tidsforsktydning er det jo ikke ensbetydende med at vi synes om den ;)

Som spillet er lige nu, kan det til tider opleves som en plage, hvilket jeg ikke tror er så sundt for de stabile faste profiler på sigt. Jeg tror faktisk rigtig mange sidder og lader deres glas fylde op stille og roligt, nogen har så kun et lille snapseglas imens andre sidder med et 3 liters ølglas.
 

DeletedUser623

Guest
Den tidsforskydning bryder faktisk forstyrrende ind i vores hverdag, bare til jeres orientering...
 

DeletedUser1631

Guest
Hejsa Wraig.
Vanedyr er vi nok en del af her på Foe.
netop den faktor gør så at vi " vanedyr " kan snydes når vi for en gangs skyld træder forbi normen, og ikke følger vores faste procedure, er så den chance alle de andre så har for at bryde ind hos os. Plyndre. En ændring med en faktor på f.eks 1 time. Vil stadig betyde forskydninger for spillere der er trofaste og ikke viger 1 minut fra spillet.


Mit bedste bud er at man planlægger ens egen spil efter egne kendte faktorer, F.eks arbejdstider, byture og meget mere. Angreb/plyndringer kan man forsøge at minimere.

Jeg sender ikke forslaget videre.


Mvh.
Fugazi.

Så fordi DU ikke syntes at foreslaget er godt, så vælger du ikke at sende det videre? Er det ikke meningen at INNO skal tage stilling til vores foreslag, og det ikke er dig som skal vælge og vrage?
 

Lizif

Aktivt medlem
InnoGames er klar over problemet, og kan løse det men de har nok ikke tid.... i Elvenar har de 23 timers timer på støtte, og det ville være fint her også, så kan man faktisk støtte på samme tidpunkt hver dag hvis man vil det.
 

DeletedUser2122

Guest
Så fordi DU ikke syntes at foreslaget er godt, så vælger du ikke at sende det videre? Er det ikke meningen at INNO skal tage stilling til vores foreslag, og det ikke er dig som skal vælge og vrage?
Hej Fonse.
Har svaret i et andet indlæg hvor du også kommenterer på dette.
Kort så drejer det sig ikke om min holdning til forslaget. Den er uvedkommende.

Mvh.
Fugazi.
 
ja, tidsforskydning er et gode, se blot hvor glade vi er for tidsforskydningen på Alcatraz, det ville jo være en katastrofe ikke at kunne høste tropper en dag.
jeg kan stadig ikke se hvorfor man ikke kan indføre samme tidsforskydning på støt/besøg på kro, som man har bonus på opførsel af bygninger (ud fra klanniveau).
 

DeletedUser2231

Guest
Hov, der er da sket meget herinde.
Er glad for jeg ikke er ene om min frustration. Tak for opbakningen venner :)
 

DeletedUser2231

Guest
Så fordi DU ikke syntes at foreslaget er godt, så vælger du ikke at sende det videre? Er det ikke meningen at INNO skal tage stilling til vores foreslag, og det ikke er dig som skal vælge og vrage?

Jeg har selv siddet i en lignende position af den som Fugazi sidder i og ved også godt at det ikke er hans personlige holdning.
Bare rolig :)
 

DeletedUser2065

Guest
Har selv foreslået det tidligere.
Der hvor jeg oplever det som 1 problem er at spillet til tider er meget langsomt med at opdatere støtknapperne på de 240 spillere jeg skal forbi. Så på dag 1 hvor alle støtteknapper er til rådighed er der ikke noget problem. På dag 2 kan der så være 0 - 1 sekunds forskel på hvornår knapperne bliver tilgængelige. Det bliver så ved med at bygge op så man til sidst venter i mere end 10 sekunder på at kunne støtte (i den samme rækkefølge) spillerne. Det er fra supports side 1 kendt problem som man ikke umiddelbart har tænkt sig at gøre mere ved.
 

DeletedUser2122

Guest
Har selv foreslået det tidligere.
Der hvor jeg oplever det som 1 problem er at spillet til tider er meget langsomt med at opdatere støtknapperne på de 240 spillere jeg skal forbi. Så på dag 1 hvor alle støtteknapper er til rådighed er der ikke noget problem. På dag 2 kan der så være 0 - 1 sekunds forskel på hvornår knapperne bliver tilgængelige. Det bliver så ved med at bygge op så man til sidst venter i mere end 10 sekunder på at kunne støtte (i den samme rækkefølge) spillerne. Det er fra supports side 1 kendt problem som man ikke umiddelbart har tænkt sig at gøre mere ved.

Hej Fruitn .

Man kan med held lave en F5, eller helt lukke browser ned og så tage runden .
Virker ved mig .
Kender ikke årsag, men vil tro det er flash.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2065

Guest
Skal da prøve hvis jeg præsterer at være så præcis over nogle dage at det kommer igen.
 

DeletedUser623

Guest
Ja man kan også stikke et lagkageflag i en hundelort, men det bliver den jo ikke fjernet af...
 

DeletedUser2065

Guest
Har selv foreslået det tidligere.
Der hvor jeg oplever det som 1 problem er at spillet til tider er meget langsomt med at opdatere støtknapperne på de 240 spillere jeg skal forbi. Så på dag 1 hvor alle støtteknapper er til rådighed er der ikke noget problem. På dag 2 kan der så være 0 - 1 sekunds forskel på hvornår knapperne bliver tilgængelige. Det bliver så ved med at bygge op så man til sidst venter i mere end 10 sekunder på at kunne støtte (i den samme rækkefølge) spillerne. Det er fra supports side 1 kendt problem som man ikke umiddelbart har tænkt sig at gøre mere ved.

Desværre Fugazi, det løser ikke problemet. Det gør blot at man bruger tid på at indlæse spillet igen. Samme effekt har jeg ved at gå fra computeren.
Jeg kan dertil tilføje (igen) at det er muligt at gå ind og støtte hver spiller manuelt før at støtteknappen bliver tilgængelig. I de værste tilfælde jeg har opbygget har jeg haft mere end 30 sekunder indtil knappen blev brugbar, men hvor jeg manuelt har kunne give støtten og rykke videre til den næste spiller. Derfor gør jeg jævnligt det at der bliver lagt 15 minutter til for at 'sikre' minimal brugt tid på at give støtte. Ellers kan jeg bruge 20 minutter på at vente. På at byen bliver hentet, jeg udvælger 1 bygning at støtte, venter på at støtteknappen bliver brugbar. Det er hurtigere at bruge støtteknappen end at støtte manuelt. I de slemme tilfælde har jeg nået 50+ spillere manuelt før at jeg kunne gøre brug af den. Spild af tid, siger jeg.
Nu tager jeg ikke FoE så seriøst for tiden. Det er sjældent at det lykkes mig at høste, støtte til samme tid over hele ugen. Så er det pludselig ikke noget problem. Sjovt nok.
Gad vide om appen har samme problemstilling? Eller kører den efter 1 anden tidsregning i spillet?
 

DeletedUser2065

Guest
Det gør det så heller ikke sjovere når spillet pludselig er flere sekunder om at svare på støt. Det forsinker jo hele seancen og følger dermed fint med over til næste dag. Dog er det i øjeblikket sjældent at jeg rammer det samme tidspunkt hver dag, så jeg mærker ikke voldsomt meget til det.
 

DeletedUser2122

Guest
Der arbejdes konstant på at forbedre spillet .
Jeg har sendt en forespørgsel videre så jeg evt kan komme med et bud på, om der er andet vi som spillere selv kan gøre for at optimere hos os selv.

Mvh.
Fugazi.
 
Top