Ingen point ved vunden kamp ??

DeletedUser

Guest
Hej..

Har idag skrevet til support, men har ikke fået svar, så prøver lige herinde..

Jeg har flere gange nu, efter kolonitiden, næsten ingen point fået ved vundne kampe.. Hverken i nabolag eller på kortet ??
Men idag slog dog dem alle.. vandt en kamp i nabolaget men fik 0 point.. Hvordan kan det lade sig gøre !?!?

foe3.jpg

Og jeg kan bare ikke finde ud af at sætte screen-shot ind (ved ikke om det er stavet korrekt)

Mvh Mystery
 

Vedhæftede filer

  • foe2.jpg
    foe2.jpg
    20,1 KB · Set af: 6

DeletedUser30

Guest
Din glæde var/er sikker under 100% og derfor få men kun 50% af de point man gør skade for, men man mister stadig 100% af den skade men selv få

I den kamp du vande ville du få ved 100% 3440 point, og ved 50% 1720 og du fik selv skadet for 1830 point.
1720 - 1830 = -110 point og efter som man ikke få minus point så få du 0 point i den kamp

Mvh
ATH5
 

DeletedUser

Guest
Hej ATH5 og tak for svar..
Øhhh.. Hvor har du de tal fra og hvor kan man se dem ? De står jo ingen steder på den "kamp opgørelse" :)
 

DeletedUser

Guest
Fedt nok.. Tusind tak for hjælpen.. Så har man da lidt at gå efter :)
Og ja var nemlig på 50% glæde, da jeg angreb..
 

DeletedUser12

Guest
Den er faktisk besvaret allerede klokken 13:20 :p men pyt med det :) det er faktisk som ATH5 beskriver og fra ham jeg ved en hel del af kampfunktionen. Super mange tak for have vist det så klart ellers skulle jeg have lavet udregningen evt ;)
 
Top