Ingen Sejrs Points?

DeletedUser341

Guest
Er der noget galt med PvP tårnene? Jeg har nu oplevet 6-7 sejre, men INGEN points er blevet til i tårnet, og det drejer sig om ca. 21-24.000 points :mad:
Andre der har samme problem? Er Support klar over at der er fejl? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Tjek alle tårnene der er tilgængelige for dig for at se om pointene ikke er blevet registreret i et andet tårn. Du optjener point efter hvilken alder de enheder du bruger til at optjene point med tilhører. Enheden tilhørende den højeste alder i din hær bestemmer hvilket tårn pointene bliver registreret i. Så hvis du angriber med broze og jernalder enheder ryger pointene i jernalder tårnet også selvom du angreb fra bronzealder tårnet.
 
så kik i højmiddelaldertårnet, det er en klassisk, at komme til at angribe med f.eks. 8 blider, når du er vant til at angribe med en kombination af høj- og senmiddelalderstyrker
 

DeletedUser341

Guest
Heller ikke der? mon det kan være de 2 Muskere fra kolonitiden jeg har med i mine angribene tropper? Fik dem som belønning fra en quest! Det er s.. skod hvis det er de 2 der laver bøvl :-(
 

DeletedUser

Guest
Lidt off topic...
Vil det sige, at man kan få en quest, som tilhører en tidsalder man ikke er nået til endnu..??
Til poisoncandy
Når en kamp er afsluttet får man jo den sædvanlige status - kan du her se, hvilken placering du har, og hvor mange point der er til den næste placering..?
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dine 2 musketerer fra kolonitiden betyder at dine point nok ryger ind i det tårn.

Jeg fik 2 legionærer som belønning, før jeg kunne bygge dem selv men jeg mener jeg trods alt var i den alder de hørte til. Men hvis man er på forkant med questne kan det være muligt at få tropper fra en alder man ikke har nået endnu?! Det betyder også at man kan få point i et tårn man ikke se? hvis man overhovedet får point der.
 

DeletedUser341

Guest
Lyder logisk :) Håber så bare at jeg får points/Medaljer fra det skjulte tårn :-/
 

DeletedUser341

Guest
Jeg takker for svaret fra Skolehaven, Som Gazlak har nævt så er det mine 2 musketere der lavede rav i den, så mine points er gået til Kolonitids tårnet, selv om at jeg ikke kommer der til før om 4½ døgn! men jeg syntes at det er lidt skod, da jeg har mistet mange soldater for at beskytte de 2 musketere, som kom fra en quest, og de resterene 6 soldater var fra Senmiddelalderen! Jo det er da klart at man ikke får points til sit tårn, hvis man overrender 8 spydkæmpere med 8 Feltkanoner, men nu står jer over for fjender fra kolonitiden som er Musketere og Skovmilitser, som jeg da ikke har de store chancer for at tvinge i græsset! Så hvad med Quests m.m. skal jeg vikelig vente 14 dage+ på at kæmpe for sektorer/kontinenter og queste igen? Ikke for at være på tværs, men jeg har da blevet overrendt af en spiller (Fordprefect) som angreb mig med tropper en tidsalder op fra min og det har han da fået points for + Kunne plyndre mig! Det burde da være sådan at du får points i det tårn du har tidsalder i, hvis hovedparten af ens hær er fra din tidsalder eller, skulle jeg gå tilbage til slyngeskytter + spydkæmpere og tæve nystartede i broncealdertånet?
 

DeletedUser

Guest
Der er ikke andet for end at vente. Jeg har heller ikke kunnet fortsætte main questline fordi jeg ikke har været i stand til at erobre højmiddelalder områder med mine jernalder tropper. Så jeg har måtte klappe hesten og tage den med ro i en uges tid. Ja det er lidt af et problem at hvis man er foran i teknologi kan du fuldstændig tvære dem der ikke er så lang fremme men jeg tror udviklerne arbejder på en løsning men ved ikke hvilke der er i spil. Lige pt synes jeg der er mange ting omkring kamppoint, tidstårnene og medaljer mm. der trænger til en overhaling.
 
Top