Januar lynkonkurrence: Hvad er en god klan?

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png



Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille januar konkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal skrive hvilke ting som I synes er de vigtigste for en god klan.

Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. februar kl 08:00
Vinderne udtrækkes d. 1 februar kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest dden 1. februar kl 08:00 deltager i lodtrækningen.

 

DeletedUser3221

Guest
Sammenhold
- alle hjælper med at nå klanens mål for KE og KS
- alle hjælper med at tage pladser i hinandens SB’er
- alle deler erfaringe, gode tips og råd
 

DeletedUser2097

Guest
Vigtige ting for Cool Conquers: At respektere at vi alle har forskellige behov iht. hvor meget klanen skal fylde for den enkelte. At kunne hjælpe hinanden med handler - støtte med problemløsning i spillet - at give frihed til at passe sit eget spil, uden at klanen skal sætte mål og div. dage hvor der kræves deltagelse - ingen krav til hinanden - at klanen kan give mulighed for at kunne løse opgaverne i daglige + begivenheder og historie opgaver.
 

DeletedUser1137

Guest
En god lederelse som forstår medlemmer og deres behov, men samtidig formår at holde klanen mål.
Godt samarbejde, en god tone mellem alle.
At man respektere hinandes forskelligheder og derved opnår at alle udvikler klanen og ens egen by
 

DeletedUser3060

Guest
I en god klan.
Er der plads til alle kan følge med i deres eget tempo
Der er alle med til at hjælpe med byttehandler.
Der er en god byttering. Så man i klanen har fordel af de andres FP.
alle overholder de bestemmelser ledelsen af klanen har opsat
 

Tvilder

Nyt medlem
At man hjælper og støtter hinanden, både gennem bytteringe men osse igennem skæve byttehandler
så nye kan får storslået bygniner fra en endnu fjern fremtid
og at alle hygger sig og har det godt
 

Sir Icemann

Nyt medlem
Har give hinanden en god spil oplevelse. Lysten til at logge på igen og taget lige tage et par minutter mere. Ikke kun for sig selv men også for andres.
 

DeletedUser2686

Guest
Hjælpsomhed til/fra alle uanset niveau
Der stilles ikke urimelige krav til medlemsskab
Rummelighed
Løfter i flok
 

Hyrde

Aktivt medlem
En god klan:

1) En lydhør og forandringsparat ledelse, der lytter til medlemmerne og justerer kravene i forhold til hvad der er realistisk for klanens medlemmer
2) Aktive medlemmer, der ikke blot nyder godt af det klanen tilbyder, men også yder i forhold til formåen
3) En god tone i klanens skriverier - en god forståelse klanfæller imellem for den enkelte og de forskelligheder, der altid vil være hvor mennesker er samlet
4) Når der laves aftaler med andre klaner, så overholdes de af klanens medlemmer
 

DeletedUser2562

Guest
Jeg føler at jeg er med i en fantastisk klan. De har stået last og brast med mig gennem min lange sygdomsperiode hvor jeg ikke loggede ind i tæt på et år, uden at de opsagde mig. Det har været en dyr periode for klanen ifbm udgifter til KE, men jeg fortalte dem, da jeg blev syg, at jeg ikke kunne overskue at passe min by og alligevel valgte de at beholde mig til jeg var klar igen. Så sammenhold, forståelse, hjælpsomhed og medmenneskelighed, og alt det, indeholder Tempel ridderne. Jeg tror ikke jeg var vendt tilbage hvis ikke de havde stået med åbne arme.
 

DeletedUser2304

Guest
I dag kl. 06:45




En god lederelse som forstår medlemmer og deres behov,
Godt samarbejde, en god tone mellem alle.
At man respektere hinandes forskelligheder og derved opnår at alle udvikler klanen og ens egen by
 
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png



Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille januar konkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal skrive hvilke ting som I synes er de vigtigste for en god klan.

Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. februar kl 08:00
Vinderne udtrækkes d. 1 februar kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest dden 1. februar kl 08:00 deltager i lodtrækningen.

I vores klan er der kun krav om at være logget på mindst én gang om ugen, vi har oprettet nogle tråd som vi kalder karrusel f.eks: 10 FP karrusel hvor vi skriver hvor vi vil have den næste bidrager skal lægge forge points i, og lægger 10 Forge point ind på den måde bidrager vi i hinandens storslået bygninger, og vi har oprettet en tråd som hedder handelshjælp hvor vi hjælper hinanden med handler nogen af os kæmper i klan ekspedition mens andre ikke gør, vi tager det ikke så tungt at andre ikke kæmper men vi bidrager alle til klanens skatte kammer, jeg synes at det er den bedste klan og vi holder en god tone til hinanden, ønsker hinanden god jul og sådan noget
 

McBrunse

Nyt medlem
Hvorom det hele sig drejer,

I Forge of Empire.

Er sammenhold og hjælpsomhed,

Det er noget vi alle ved.

Og alle må vi huske på,

At hjælpe dem, som er små.

Men midt i krudt og kugler og røg,

Skal der også være plads til spøg.

Så går det bedst i vores klan,

Indianerne, for fa’n!
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Team ånd (At man respektere hinanden og hjælper hinanden)
Kamp ånd (At man alle yder sit bedste for at nå klanens mål i KE og KS)
Frihed under ansvar (En god ledelse der giver frihed til den enkle så længe de har team og kamp ånd)
 

DeletedUser3112

Guest
I en god klan gør alle en indsats i KE og KS men afpasset deres level.
Desuden hjælper alle hinanden med bidrag til SB, varer for at få den startet og FP for at bygge dem op.
De store hjælper med varer som de små endnu ikke kan producere når de har behov til SB’er og teks.
 

DeletedUser3044

Guest
En god klan har humor, rummelighed og hjælpsomhed øverst på prioriteringslisten :)
 

Jimse

Aktivt medlem
Et oplyst enevælde, med en stærk konge, og et frit folk. giver sammenhold og Danmarks stærkeste klan
 

DeletedUser1268

Guest
For en god klan er det vigtigt at:
- Den kan rumme alle spilletyper
- Medlemmerne føler det naturligt at efterleve de uskrevne regler.
- Den stiger jævnligt i niveau på trods af der ikke stilles krav om SB'er og/eller aktiviteter i fx KE og KS.
 
Top