Jomfruprojektet

DeletedUser1335

Guest
Er det sandt, at den nye SB - Jomfruprojektet ikke virker i kamp mod naboer?
 
Jeg har også et spørgsmål til Jomfruprojektet.. Jeg har fået den nu, og forventede at jeg kunne være heldig, at den fjernede halvdelen af alle mine fjender i første slag.

The Virgo Project is a Great Buildings of Space Age Mars. It has the ability "Missile Launch", which gives you the chance to defeat half of all enemy units at the start of a battle (except for battles against players in your neighborhood). Additionally, the building also produces coins for your city.

På den danske oversættelse står der: at man har x antal chance for i de første 3 slag at fjerne en enhed i første slag.

Så der er et misforhold med den engelske tekst og den danske oversættelse. Ydermere er min JP nu i lv. 9, og til oplysning kan siges, at den kun fjerner en enhed i første slag og altså ikke halvdelen, som den engelske tekst siger.

Hvis den danske oversættelse, som ikke stemmer overens med engelske er den rigtige, så betyder det reelt, at den er super dårlig.

Kraken gør nøjagtig det samme, MEN den gør det over flere slag, alt efter hvor langt den er oppe, og man får 1 fp på hvert lv.

JP bliver ved med kun at have de samme 3 slag, og så mønter...

Nu må jeg vide, hvorfor de to tekster ikke stemmer overens, og hvad den rigtige tekst er?
 
Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg lige læst den danske oversættelse i vores forum her, under nyheder:

Virgo projektet blev bygget for at sende sonder ud i rummet. En fejl i dens konstruktion gjorde at den var upraktisk til sit oprindelige formål så komplekset blev ombygget til at skyde militære missiler i stedet.

Denne Storslåede bygningen har evnen "Missil affyring" som giver en chance for at slå halvdelen af fjendens tropper ihjel. Derudover producere den mønt til jeres by.

Så nu er der altså tre versioner, hvor to ligner hinanden, men det der står på selve JP, er altså at den KUN slår en enhed ihjel i de første 3 slag.
 

Therkildsen

Medlem
gM6Nwzh

Har er der bevis for påstanden
 
Top