Kampe mellem tidsaldre.

Ambrosius

Nyt medlem
Hej alle.
I det store og hele et rigtig godt spil :) Der er dog ting jeg syntes er lige lovligt urealistisk og til tider ret irriterende.
For eksempel når man bliver angrebet af top 3 spillere fra den Progressive alder og jeg selv er nået til Tidlig Middelalder.
Hvad sker der lige ? En ting jeg syntes burde laves om.

Hilsen Ambrosius.
 

DeletedUser29

Guest
er selv I den progressive alder og angriber alle jeg kan få fingrende i dog plynre jeg kun de 3 store aldre

men nej synes at alle skal kunne angribe alle hvis du ser Historisk på det så har Vesten utallige gange brugt vores mere avancerede våben og teknologi til vores ejen fordel.

eksempler
England og Usa vs. Indianerne
England vs. Kina og Indien
Spanien vs. Indianerne
Italien vs Etiopien

synes ikke at det skal ændres det en del af den rigtige Historie og spillet får det godt ind

Hilsen Thorfinn
 

Ambrosius

Nyt medlem
Jo Jo, med det svar behøvede du nok ikke pointere hvilken tidsalder du selv er i :)
Spillet er opbygget så man skifter tidsalder. Selvfølgelig er det ikke troværdigt at der pludselig i Jernalderen dukker en hær op fra år 1900 - come on.
Det er en fejl i spillet som jeg syntes burde tages seriøst.
Bare for en ordens skyld. Begge parter i krigen på indianerne levede faktisk på samme tid :) WHUAAAAAA Det var ikke genfærd, LOL
 
ja Ambrosius, indianerne havde jo reelt "stemaldervåben", da europæerne kom med deres senmiddelalder/kolonitidsvåben, og bare se i Australien, der var det da også stenaldervåben mod imperialistvåben, så spillet er jo da næsten historisk korrekt ;)
 

DeletedUser29

Guest
Vakini har fanget pointen det er ikke alle steder i verden hvor man har varet lige hurtig til at følge med udviklingen.
Og de steder er Historisk set blevet straffet for det ved angreb fra mere Teknologisk Udviklede lande.
 

DeletedUser

Guest
Tjah. Man starter i stenalderen, i et stenalder-nabolag. Med flid og snilde får man kæmpet sig 3 tidsaldre frem mens de andre kun kommer 2 frem. Man høster belønningen i form af medaljer og tyvekoster. Og BAM! Man sammenlægges til et nyt nabolag med 5 spillere i den progressive tid som har spillet 10 gange så længe som en selv og har 150% angrebsbonus. Der knækker filmen, folkens :)
 

DeletedUser

Guest
Tjah. Man starter i stenalderen, i et stenalder-nabolag. Med flid og snilde får man kæmpet sig 3 tidsaldre frem mens de andre kun kommer 2 frem. Man høster belønningen i form af medaljer og tyvekoster. Og BAM! Man sammenlægges til et nyt nabolag med 5 spillere i den progressive tid som har spillet 10 gange så længe som en selv og har 150% angrebsbonus. Der knækker filmen, folkens :)
Så lader det jo til, at problemet ligger i algoritmen, der beregner de nye nabolag, og ikke så meget om man kæmper på tværs af tidsaldre..?
Mvh.
Banditten :cool:
 

Ambrosius

Nyt medlem
Ja ja. Hvis ikke andres æstetiske øje bliver stødt ved at Stenøkser bliver majet ned af Tanks - så fred med det :)
 

DeletedUser29

Guest
men det er jo ikke kun dårligt at de mindre aldre er sammen med os store

for en måneds tid siden blev jeg angrebet to gangen af den samme spiller fra tidlig middelalder hvor han fandt mit afhentnings tidspungt han skap afsted med at plyndre mig for 15000 guld det er ret meget for en på hans størrelse og ser flere Progresive folk som lader stenalder folk være tilbage de er let bytte hvis de bliver udnyttet rigtigt
 
Top