Kan ikke Plyndre?

DeletedUser341

Guest
Hvorfor Kan man dog komme ud for at selv om den man har vundet over, som har over 70-80 bygninger m.m. ikke kan plyndres? har prøvet det mange gange nu! er der cracks der ude eller ??? og ja de spillere jeg kæmper i mod er Aktive jeg kan se at de kæmper osse!
 

DeletedUser12

Guest
Du kan kun plyndre bygninger der står med ressourcer i. dvs hvis bygningerne er i gang med at producere næste portion skat til deres ejer og han derfor har tømt bygningerne så er der intet til dig at plyndre. Dog kan du de følgende 24 timer efter en sejr til enhver tid gå ind og kigge om han har ressourcer liggende som ikke er høstet.
 

DeletedUser

Guest
Der er en enkelt spiller på min naboliste som jeg heller ikke kan plyndre. Jeg har været der hver dag hele ugen. Jeg har siddet oppe flere timer om natten og trykket på hans by hvert 10. min. Og 1000 gange i løbet af dagen. Selvom han har de huse der kun tager 15 min om blive færdig, så er der aldrig noget at hente. Og da han ikke stiger i point eller plyndrer, så er jeg begyndt at tro der faktisk kan være en bug der. Måske...
Ellers er jeg i hvert fald imponeret over at man kan være så ufattelig aktiv uden at stige i point
 

DeletedUser66

Guest
Der er en enkelt spiller på min naboliste som jeg heller ikke kan plyndre. Jeg har været der hver dag hele ugen. Jeg har siddet oppe flere timer om natten og trykket på hans by hvert 10. min. Og 1000 gange i løbet af dagen. Selvom han har de huse der kun tager 15 min om blive færdig, så er der aldrig noget at hente. Og da han ikke stiger i point eller plyndrer, så er jeg begyndt at tro der faktisk kan være en bug der. Måske...
Ellers er jeg i hvert fald imponeret over at man kan være så ufattelig aktiv uden at stige i point

Hvis han ikke mere spiller er der heller ikke noget at plyndre, da det nok er hentet af andre naboer
 

DeletedUser12

Guest
Der er en enkelt spiller på min naboliste som jeg heller ikke kan plyndre. Jeg har været der hver dag hele ugen. Jeg har siddet oppe flere timer om natten og trykket på hans by hvert 10. min. Og 1000 gange i løbet af dagen. Selvom han har de huse der kun tager 15 min om blive færdig, så er der aldrig noget at hente. Og da han ikke stiger i point eller plyndrer, så er jeg begyndt at tro der faktisk kan være en bug der. Måske...
Ellers er jeg i hvert fald imponeret over at man kan være så ufattelig aktiv uden at stige i point

Hvis han stopper med at spille så kan hver bygning kun plyndres en gang indtil han bliver aktiv igen og fjerner lynene der symboliserer at bygningen er plyndret. Før begynder bygningen ikke at producere igen.
 

DeletedUser

Guest
Ja det fandt jeg lige ud af. For jeg ville teste det, så skrev ned hvad han havde i point, ventede et par timer, kiggede og stadig ikke muligt at plyndre noget. Så loggede jeg af og på for at se om han var steget de få point en høst jo giver. Og vupti, så var han forsvundet, sammen med 3 andre af mine naboer...
Svaret må blive at man ikke kan plyndre en inaktiv og at man bliver inaktiv et stykke tid før man slettes?
 

DeletedUser

Guest
Man kan altid se på produktions- og forsynings-bygningerne, om de producerer på det givne tidspunkt..!! Der kører en eller anden form for lille animation - f.eks. kan man i grovsmedjen se smeden hamre på armbolten.
Mvh. Banditten :cool:
 

DeletedUser12

Guest
Spillerne bliver fjernet fra nabolisterne og kan derfor ikke plyndres/poleres/motiveres efter 3 dage hvis de er i bronzealderen og efter 7 dage fra jernalderne og op. kontoen bliver først slettet efter 30.
 

DeletedUser12

Guest
Du skifter ikke nabolag ved at være væk i i 7 dage. du bliver bare inaktiv i nabolaget efter 7 dage. Dit tilhørsforhold forbliver ved det samme nabolag :)
 
Top