KE4 - En kæmpe fuser og belønningen er elendig ....

DeletedUser2233

Guest
KE4 - længe ventet. Sværhedsgraden er naturligvis ret så svær dvs. at det er kun de stærke spillere der kan udfordre den. De "stærke" spillere kan forstås at det er dem der spiller mest, og dem der gerne vil have noget ud af KE4.

Derfor undre det mig godt nok at belønningerne er ringere end ja, næsten skattejagten. Første møde er 2x8 soldater med 80-90% ekstra styrke alt afhængig hvilken alder. Det koster mig tæt på 8 tropper at slå dem, og så er belønningen 2FP ??? what the fuck

Nå jeg handlede mig lidt frem for at se om belønningerne steg. Første store møde i et af de 4 store templer kostede mig ca. 1000medaljer, over 100 varer, 10.000 forsyninger og mønter + 40 diamanter fordi den var så svær at løse. Min belønning var 2 skide byggeplaner til REK templet. Undskyld jeg bander nu. Men folk det spiller KE4 har ikke brug for byggeplaner til templet, lav da i mindste så man får en sjælden byggeplan nu hvor man har giver flere vare på 1 kamp end det koster at gennemføre hele niveau 2...

Jeg er i chok over i lancerer et nyt level for dem der spiller meget og så er belønningen lig nul.. Det er en ommer. I forvejen betaler klanen jo "topskat" for at åbne niveau4.

I kommer til at tjene maks diamanter når der skal handles i KE4... Lav det i det mindste attraktiv så folk gider spille KE4.... I denne uge er der sikkert mange der forsøger, men jeg vil æde min gamle hat på at 99% deler samme holdning som mig, og jeg snakker ikke om de også vil spise en hat, men om 2 uger er der ikke en eneste der låser niveau4 op, og KE4 vil gå i glemmebogen hurtigere end Challenger nåede at være i luften.. just sayin

All the best, Thomas
 

DeletedUser2122

Guest
KE4 - længe ventet. Sværhedsgraden er naturligvis ret så svær dvs. at det er kun de stærke spillere der kan udfordre den. De "stærke" spillere kan forstås at det er dem der spiller mest, og dem der gerne vil have noget ud af KE4.

Derfor undre det mig godt nok at belønningerne er ringere end ja, næsten skattejagten. Første møde er 2x8 soldater med 80-90% ekstra styrke alt afhængig hvilken alder. Det koster mig tæt på 8 tropper at slå dem, og så er belønningen 2FP ??? what the fuck

Nå jeg handlede mig lidt frem for at se om belønningerne steg. Første store møde i et af de 4 store templer kostede mig ca. 1000medaljer, over 100 varer, 10.000 forsyninger og mønter + 40 diamanter fordi den var så svær at løse. Min belønning var 2 skide byggeplaner til REK templet. Undskyld jeg bander nu. Men folk det spiller KE4 har ikke brug for byggeplaner til templet, lav da i mindste så man får en sjælden byggeplan nu hvor man har giver flere vare på 1 kamp end det koster at gennemføre hele niveau 2...

Jeg er i chok over i lancerer et nyt level for dem der spiller meget og så er belønningen lig nul.. Det er en ommer. I forvejen betaler klanen jo "topskat" for at åbne niveau4.

I kommer til at tjene maks diamanter når der skal handles i KE4... Lav det i det mindste attraktiv så folk gider spille KE4.... I denne uge er der sikkert mange der forsøger, men jeg vil æde min gamle hat på at 99% deler samme holdning som mig, og jeg snakker ikke om de også vil spise en hat, men om 2 uger er der ikke en eneste der låser niveau4 op, og KE4 vil gå i glemmebogen hurtigere end Challenger nåede at være i luften.. just sayin

All the best, Thomas

Hej Thomas.

Der vil altid være flere forskellige syn på om en belønning står på mål med indsatsen .
Jeg spiller på blandt andet beta . Og der har jeg med lidt ekstra angrebsprocent fra kro kunnet gennemføre level 4.
3 ud af 4 gange er jeg nået i mål, uden brug af diamanter. Og jeg er faktisk ret så fornøjet over de belønninger jeg har modtaget. Skal dog medgive at jeg også bliver skuffet når jeg får den mindst gode præmie af 2 ( man ønsker sig jo altid det bedste ), men sådan må det jo være når der er 50% chance.
Medaljer har jeg endnu ikke investeret i at nå målet. jeg afventer istedet næste gratis mulighed, og så vælger jeg mine tropper med omhu.

Det er så mit personlige syn på KE level 4.
Du har så et andet indtryk, og det vil naturligvis indgå i videre evaluering af Level 4.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2109

Guest
Ud fra de gevinster jeg kan se mulige, så giver det ikke meget mening for mig overhovedet at begynde på KE4.

De første par gevinster er slet ikke noget værd i forhold til den indsats og det mulige tab man skal foretage.
2 FP som første gevinst og næste var hvad - lidt par vare som bedste?
Risiko - og ja - det er en risiko fordi jeg tror ingen i KE4 ikke har Relikvietemplet - for at få 2 BP efter den første "store" kamp er mere en fornærmelse end en belønning for at "gøre en indsats". (og der smides allerede rigtig MANGE BP rundt som gevinst i KE1-3)

Jeg må give trådstater ret - KE4 er for langt fra at være balanceret og for at være helt konkret - det ligner KE4 kun er introduceret for at forsøge at dræne nogle ressourcer fra spillet fra de "høje" niveau-folk ved at give dårligt "pay-off".
Men jeg tror også de fleste er der på niveau til at kunne spille KE4 vil kunne se gennem det trick og derfor i en meget mindre grad end ønsket fra udviklerne, åbne op for, og spille, KE4 og dermed drænes slet ingen ressourcer.
 

DeletedUser2233

Guest
Til Fugazi

Du skriver du er nået i mål 3 ud af 4 gange. Nu har det kun været muligt 1 gang, i hvert fald kun på D serveren. Jeg ved ikke om det kom før på B som du snakker om.

Jeg har 90% angreb og forsvar, det er langt langt over gennemsnittet. Jeg er i moderne Æra. Jeg møder 2x8 soldater med 80% styrke i første kamp, og min belønniger er 2FP... Og ja belønningerne stiger virkelig minimalt.

Forhandling prøvede jeg kun den ene gang, men det kostede som sagt alt alt alt for meget.

Jeg ved godt at der er 50% chance for at få noget godt og 50% for noget "skidt". Men jeg kan vinde 3bp til rek templet på niv3 som er langt billigere men kun 2 på niv4... Giver ingen mening..

Jeg tog 6 kampe og det jeg fik tilbage var ubrugeligt. Tilgengæld det jeg havde mistet var "ustateligt" bare lige for at sætte det hele i perspektiv.

Jeg siger bare. Laver man en KE4 der er svært at komme igennem, så skal belønningerne også modsvare sværhedsgraden. Kom ikke og sig du er overvældet over præmierne i KE4. Du gjorde det sikkert bare fordi du "kan" .. KE3 er nemmere og giver bedre end KE4....

Thomas
 

Hyne68

Aktivt medlem
Til Fugazi

Du skriver du er nået i mål 3 ud af 4 gange. Nu har det kun været muligt 1 gang, i hvert fald kun på D serveren. Jeg ved ikke om det kom før på B som du snakker om.

Jeg har 90% angreb og forsvar, det er langt langt over gennemsnittet. Jeg er i moderne Æra. Jeg møder 2x8 soldater med 80% styrke i første kamp, og min belønniger er 2FP... Og ja belønningerne stiger virkelig minimalt.

Forhandling prøvede jeg kun den ene gang, men det kostede som sagt alt alt alt for meget.

Jeg ved godt at der er 50% chance for at få noget godt og 50% for noget "skidt". Men jeg kan vinde 3bp til rek templet på niv3 som er langt billigere men kun 2 på niv4... Giver ingen mening..

Jeg tog 6 kampe og det jeg fik tilbage var ubrugeligt. Tilgengæld det jeg havde mistet var "ustateligt" bare lige for at sætte det hele i perspektiv.

Jeg siger bare. Laver man en KE4 der er svært at komme igennem, så skal belønningerne også modsvare sværhedsgraden. Kom ikke og sig du er overvældet over præmierne i KE4. Du gjorde det sikkert bare fordi du "kan" .. KE3 er nemmere og giver bedre end KE4....

Thomas

Nu skriver Fugazi intet om en B-server, men derimod om Beta-serveren, som er den internationale test-server, hvor tingene altså kommer noget tid før det introduceres på de nationale servere.

Jeg har selv gennemført KE4 her denne uge, og ja, mit afkast modsvarede ikke de belønninger jeg modtog. Først og fremmest fordi jeg ikke er stærk nok til at gå igennem uden brug af diamanter.
Men nu blev KE4 altså også lanceret som et tillæg som langt hen ad vejen var målrettet mod hardcore-spillerne. Jeg skal ihvertfald lære de nye enheds-sammensætninger bedre at kende OG lægge på på mine angrebs-/forsvars-procenter inden jeg når hele vejen igennem, hvor jeg mener de tab jeg måtte ha´ kan stå rimeligvis mål med de gevinster jeg kan hente.
Bundlinien må være: Kan man ikke se mening med at kaste sig i lag med KE4, så lad være. Og ønsker man at få KE4 med, så må man tilpasse sig. Dvs. arbejde sig stærkere.
 

DeletedUser2233

Guest
Øhhh - skriver jeg noget om B-server ???? Læs liiiige hvad jeg skrev først :)

Lad mig lære dig lidt om spillet her. Det handler for FOE om at tjene penge - intet andet. Bundlinjen må være at FOE lancere et produkt som de kan tjene penge på. Lige nu har de lanceret et produkt det er total uattraktivt. De tjener penge på diamanter og ingen gider jo bruge diamanter hvis belønningen er noget som ingen gider gå efter...

Så uanset om det er målrettet for hardcore spillere eller ej, så er der jo ingen der gider KE4 hvis det er meningsløst... Selv hvis du var moderator gav det ingen mening det du skrev...
 

Hyne68

Aktivt medlem
Jeg ved ikke om det kom før på B som du snakker om.

Synes det er pænt tydeligt, hvad du skriver.

Og tillad mig at give dig lidt bedre indsigt end den du udviser:
InnoGames introducerer KE (FoE er blot navnet på spillet). Med pænt store chancer for Diamant-præmier. Jeg har aldrig brugt så få penge på spillet siden KE kom til spillet. Dit argument holder ikke vand.
Præmierne i KE3 er vel for en del heller ikke noget at hejse Dannebrogsflaget for, og ikke desto mindre er der tonsvis af spillere som uge efter uge gennemfører. Alene for konkurrence-elementet i KE.
Jeg må atter fermføre det åbenlyse:
Finder man ikke indsatsen står mål med afkastet, så lad dog for guds skyld være med at kaste sig ud i det, ELLER gør en indsats for at blive stærkere, smartere, bedre på kamp- og eller forhandlings-delen, så indskuddet bliver minimeret.
 

DeletedUser2233

Guest
Det er da ligegyldig om jeg skriver FOE eller Innogames.

Lad mig engang mere pensle det ud. Præmierne i KE4 står ikke mål med de krigere du møder. Længere er den ikke... I KE3 får man trods alt krigere som man måske ikke har fordi man ikke noget at forske så meget i den tidsalder man befinder sig i. Du synes ikke præmierne i KE3 er noget at hejse flaget for - måske ikke. Men præmierne står mål med sværhedsgraden. Der er forskellen på KE3 og KE4 - ligeledes selvom præmier ikke skulle stå helt mål med kampene i KE3 så har det jo en konkurrence i sig selv, og mange tager nok en ekstra kamp alene af den grund.

Ligeledes at låse KE4 op er sindsyg dyrt for klanen. Så hvis det koster så meget at låse op, men meget meget få i klanen kan tage kampe der så opgiver folk at låse dette niveau op, og KE4 dør... Det er simpel simpel simpel logik at ingen gider KE4 fordi præmiere og sværhedsgrad ikke harmonerer....
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2233

Guest
Men ærligt så forstår jeg ikke du prøver at kæmpe imod et argument der skal skal komme spillere til gode ?? Du skriver endda at du selv synes at afkast ikke harmonere med din indsats men alligevel prøver du at modargumenter for hvad ?? Hvem er vinderene i dette løb ??
 

Lizif

Aktivt medlem
Hvis man ikke synes KE4 er noget værd, så lad være med at tage KE4, længere er den vel ikke, det er jo ikke lavet for at det skal være en gavebod man bare kan høste, KE er slet ikke lavet for at give dig gevinster, det er lavet som en klan ting, de gevinster du så får, er bare bonus for at kæmpe for klan points.
Det man får ved KE4 er en hel del points til sin klan, og man får 33% bedre udnyttelse af sit tempel.

Udover det så er det nok heller ikke meningen at alle skulle kunne klare KE4 med det samme, det er noget man bygger sig op til at kunne klare senere (hvis man ikke kan nu), hvis alle kunne klare det så er udfordringen vel væk, og KE4 var lavet som udfordring.
 

DeletedUser2233

Guest
Synes de skal lave en KE5 så - man kan vinde en guldmønt tilgengæld skal man slå 44 krigere med 896% forsvar...

Selvfølgelig skal KE4 være svær - men når det så er sagt så skal præmiere bare svare til sværhedsgraden. Ingen gider kaste sig ud i KE4 så.. Du har måske ikke fanget at de skal tjene peneg på spillet og det gør de ved at fange spillerens interesse..
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2122

Guest
Kære Konger og Dronninger.
Jeg må lige bede alle om at huske på at alle debatter skal overholde Reglerne for sprogbrug på Forum.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser737

Guest
Lizif sætter egentlig hovedet på sømmet. KE handler først og fremmest om at udvikle klanen, ikke om de personlige gevinster - de er en bonus.
Det er for så vidt det samme som i KvK her er der heller ikke en speciel god personlig gevinst ved at tage 40 kampe, andet end at bruge et døgn på at træne krigerne igen og lidt medaljer i PvP tårnene.
Og der er altså rigtig mange point at hente på levl 4..........
 

DeletedUser1493

Guest
Hvis man ikke synes KE4 er noget værd, så lad være med at tage KE4, længere er den vel ikke, det er jo ikke lavet for at det skal være en gavebod man bare kan høste, KE er slet ikke lavet for at give dig gevinster, det er lavet som en klan ting, de gevinster du så får, er bare bonus for at kæmpe for klan points.
Det man får ved KE4 er en hel del points til sin klan, og man får 33% bedre udnyttelse af sit tempel.

Udover det så er det nok heller ikke meningen at alle skulle kunne klare KE4 med det samme, det er noget man bygger sig op til at kunne klare senere (hvis man ikke kan nu), hvis alle kunne klare det så er udfordringen vel væk, og KE4 var lavet som udfordring.
I min klan , skal man tage 48 kampe , hvis vi er presset , ellers er det ud af vagten ..nogen klaner forlanger måske endnu mere , så måske man ikke bare kan lade være med at tage dem ?? :)
 

DeletedUser623

Guest
Øhhh - skriver jeg noget om B-server ???? Læs liiiige hvad jeg skrev først :)

Lad mig lære dig lidt om spillet her. Det handler for FOE om at tjene penge - intet andet. Bundlinjen må være at FOE lancere et produkt som de kan tjene penge på. Lige nu har de lanceret et produkt det er total uattraktivt. De tjener penge på diamanter og ingen gider jo bruge diamanter hvis belønningen er noget som ingen gider gå efter...

Så uanset om det er målrettet for hardcore spillere eller ej, så er der jo ingen der gider KE4 hvis det er meningsløst... Selv hvis du var moderator gav det ingen mening det du skrev...


hahaha - lad mig lærer dig lidt om spillet her, den var fame god
 

Lizif

Aktivt medlem
I min klan , skal man tage 48 kampe , hvis vi er presset , ellers er det ud af vagten ..nogen klaner forlanger måske endnu mere , så måske man ikke bare kan lade være med at tage dem ?? :)

Din klans krav har ikke noget med sværhedsgraden og gevinsterne i KE4 at gøre noobie.

En klan kan lave krav, men alle medlemmer kan jo frit vælge om de er villige til at følge de krav/regler, så jo, hvis man ikke vil, så kan man sagtens lade være. (at du så skal finde en anden klan, har heller ikke noget med sagen at gøre) :)
 

DeletedUser1493

Guest
Nu er vi nogen der spiller for at vinde :) Så nej du kan ikke bare lade være....
 
Senest redigeret af en moderator:
Top