Kings Of Valhal - søger aktive medlemmer

DeletedUser1357

Guest
Hej du

Hvis du er aktiv spiller og gerne vil med i en god klan så er muligheden der nu.

Læs om os på vores klan-info og send en besked hvis det er noget for dig ;)

Hilsen
ChiaraStorm
 

DeletedUser1487

Guest
Hej du

Hvis du er aktiv spiller og gerne vil med i en god klan så er muligheden der nu.

Læs om os på vores klan-info og send en besked hvis det er noget for dig ;)

Hilsen
ChiaraStorm

Jeg er en aktiv spiller, og kom med i en klan, efter jeg havde været online i 5 min. Siden har jeg intet hørt fra klanmedlemmer. Jeg har ingen begreb om hvad man laver i klanerne, eller hvorfor man gør det, og har forsøgt at spørge men uden at få svar.
jeg kan godt være nysgerrig efter at vide mere, både om hvad der forventes, men også om man har nogle funktioner i klanerne, som jeg intet har hørt om ( er nu nok lidt novice på det her endnu):s
 

DeletedUser1357

Guest
Fordelen ved en stor klan

Hej Loggidut

Du skal bare med i den rigtige klan ;)

Nogle af fordelene ved at være med i en klan er:

- Handel mellem klanmedlemmer (hurtigere / bedre / billigere)
- Flere Forge Point pr. uge
- Flere der støtter (motiver/polerer) pr. dag / uge

Alt sammen fordele der gør at du stiger hurtigere i level.

Derudover er det bare sjovere at være i en god klan fremfor at spille palle alene :D

Hilsen
ChiaraStorm
 
Hej Loggidut

Du skal bare med i den rigtige klan ;)

Nogle af fordelene ved at være med i en klan er:

- Handel mellem klanmedlemmer (hurtigere / bedre / billigere)
- Flere Forge Point pr. uge
- Flere der støtter (motiver/polerer) pr. dag / uge,

Alt sammen fordele der gør at du stiger hurtigere i level.

Derudover er det bare sjovere at være i en god klan fremfor at spille palle alene :D

Hilsen
ChiaraStorm

Chira, du glemmer lige fordelene ved klan versus klan, som jo absolut er med til at øge fordelene ved at vælge den rigtige klan, da der jo er klaner som er rimeligt langt fremme der, hvilket giver 2-4 FP om dagen, billigere bygninger og hurtigere troppetræning/healing ;)
 

DeletedUser1487

Guest
Jammen så er jeg frisk på at skifte klan...lige nu er jeg ikke til gavn for min klan, og de er ikke til gavn for mig...jo...forresten, jeg sidder og støtter deres bygninger med mine forgepoint, når jeg ikke kan bruge dem til andet...men ellers ikke. Jeg er frisk på et skift, hvis nogle er frisk på at adoptere mig :p
Hvordan gør man?
 

DeletedUser1357

Guest
Hvis man allerede er i en klan så skal man melde sig ud først.

Derefter skriver man en besked til lederen af den klan man ønsker at være med i, som så sender en invitation.

Når du så har accepteret invitationens, så wupti er du med i en ny klan :p
 

DeletedUser1487

Guest
Jeg har meldt mig ud nu, og har forsøgt at skrive til dig. Jeg får blot af vide at jeg skriver til et ugyldigt navn???
 

DeletedUser1487

Guest
Ja vi er på forskellige servere, men uanset har det hjulpet mig, for jeg har nu fået en ny klan :) Jeg håber at i får en masse nye members :)
 

DeletedUser1695

Guest
Jeg vil rigtig gerne med i jeres klan. Er aktiv spiller og er pt. i senmiddelalderen... :eek:)
 

DeletedUser1709

Guest
Jeg vil gerne joine!

Jeg hedder Appolonia den Blodige, og er aktiv 3-4 gange om dagen. :)
 
Top