Kirsrbærtræer

DeletedUser2914

Guest
Heller ikke jeg. Men det forekommer mig, at der er færre hændelser end sædvanligt, så måske er de der men skjult, altså tegnet på et skjult lag eller noget...?
 

DeletedUser2914

Guest
Jo nu har jeg også fået ikke mindre end 4 i den ene by (5, 10, 100 og 20 lanterner), men stadig ikke nogen i den anden. Statistik og tilfældighed er nogle sjove størrelser
 

ditto6000

Aktivt medlem
Synes nu også det ser småt ud med træerne.. På den ene server ingen endnu. 2 servere 1 træ på hver til nu og en server 4 - 5 træer. Hvordan det skal forventes at fungerer kan jeg ikke lige regne ud for alm "hændelserne er samtidigt væk på de 3 af servere.. :) :)

God weekend
 

ditto6000

Aktivt medlem
I må undskylde mig jeg skriver igen. Har nu gennemført 40 opgaver og intet kirsebærtræ endnu.og meget få "hændelser" . Må indrømme at jeg foretrækker nu den gamle model hvis der ingen kommer på denne her måde..:(
 

DeletedUser2983

Guest
jeg har fået adskillige.
i starten var der ingen, på trods af jeg loggede ind mange gange i løbet af dagen.
derefter begyndte de at komme.
 

DeletedUser2395

Guest
På alle servere jeg spiller, er træerne først startet med at komme, efter at man har løst opgave 13 eller 14 (den der omhandler lanternerne i træerne). Siden da har jeg fået imellem 5 og 10 kirsebærtræer pr. dag.
 
Top