Klan Ekspedition: Hvordan beregnes KE-point fordelingen blandt klanmedlemmer?

Vincentius

Nyt medlem
Hvordan er det lige, at FoE systemet udregner fordelingen af de mulige KE-point blandt klanmedlemmerne?

- Har det mon noget at gøre med antallet af medlemmer og hvor mange spillepoint, hvert medlem har på det tidspunkt, hvor KE går i gang?
Det undrer mig nemlig, at en større spiller i vores klan kan løbe med forholdsvis mange flere KE-points i forhold til andre medlemmer, - selv om der er flere, der har samme antal KE møder på kortet, som den større spiller.

Jeg synes ikke, at denne beregningsmodel fremgår af WIKI... og det er heller ikke lykkedes mig at finde noget om emnet her på forum.
Det er nok ret sikkert, at emnet har været behandlet før, men i så fald bær over med mig, og henvis gerne til svaret :)
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Antal point afhænger af hvad tidsalder du er i og om du kæmper eller forhandler eller giv op undervejs i kampene så du får lidt point og kan ta samme kamp igen. En spiller der tager 32 møder i FT vil ha højere antal point end en spiller der tager 32 møder i NT på baggrund af at være i en højere tidsalder.
 

Vincentius

Nyt medlem
Takker … så forklaringen på denne resultattavle skyldes dermed, at spilleren på førstepladsen er i en højere tidsalder.
Syntes bare, at forskellen er så markant, at det kunne tyde på, at der er andre faktorer også. Men tak for svaret.
2020-05-11.png
Tråden kan dermed lukkes!
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Hvad tidsalder er de 2 øverst i?

Man kan øge tallet ved at gi op undervejs i en kamp og ta den igen og igen eller hvis man forhandler alle kampene så gir det også en anelse mere end kun at kæmpe, men største delen er pga. tidsalder forskel.
Vi har en spiller i SM der har taget 64 kampe til 62.716 point
Vi har en spiller i SAAB der har taget 64 kampe til 981.561 point
 
Top