Klan kampe...

DeletedUser

Guest
Hej FOE

Jeg har tænkt over om man ikke snart kan få noget andet man kan bruge klanen til, end at handle med hinanden. Det er efterhånden svært at sige til sine klanmedlemmer at det er godt at blive i klanen. De gør det godt nok, men som klan leder, kunne jeg godt tænke mig, at der var noget at kæmpe for, for at holde en klan oppe... og derfor tænker jeg på om man ikke kunne lave så klanér kunne kæmpe mod hinanden? Man kunne jo bare sætte en grænse for hvem der måtte kæmpe mod hinanden, så ikke dem der ligger øverste angriber nogle af de svage i bunden. så kunne man lave en hær for klanen, som man kunne opgradere for mange penge, eller ressourcer, og måske nogle andre ting, som kunne give bonuser til klanen, så kunne man bare sætte det til en høj pris, og så give klan ejeren, magten over skatten i klanen, så når folk betalte, kom det under klan banken, eller noget ligende, hvor man så kunne bruge de penge til at gøre klanen bedre... Jeg ved ikke om dette forslag har været oppe, men jeg håber det er noget som kan gennemføres.

**winner25** klan: fighter´s of justice
 

DeletedUser

Guest
Der kommer bestemt noget mere for klaner med tiden, men alle regler, opsætninger, opbygning, programmering osv. skal lige på plads først. Så det kræver lidt tålmodighed endnu. ;)
 
Top